یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 2378
  • فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود
    فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

    فرهنگسرای شهرداری در سنندج راه‌اندازی می‌شود

    عضو شورای شهر سنندج گفت: تسهیل شرایط واگذاری اراضی به بخش خصوصی جهت احداث فرهنگسرای شهرداری تا ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد.

    یوسف اسدی شامگاه شنبه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه تعیین تکلیف فرهنگ‌سرای شهرداری و عمارت ملک‌التجار سنندج است.

    وی با اشاره به تعیین تکلیف ساختمان عمارت ملک‌التجار گفت: در این جلسه مقرر شد پروسه مجداداً پیگیری شود و تحویل ساختمان ملک‌التجار و تملک بنای اصناف برای شهرداری با قرارداد بلند مدت قابل قبول و مورد تایید واقع شود.

    عضو شورای شهر سنندج با اشاره به راه‌اندازی فرهنگسرا تصریح کرد: تسهیل شرایط واگذاری اراضی به بخش خصوصی جهت احداث و بهره‌برداری فرهنگسرای شهرداری و مساعدت لازم در حوزه سرمایه‌گذاری و اجرایی شدن کارها تا ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد.

    اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اعتیاد سرچشمه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: نمی‌توانیم جامعه را از معضل اعتیاد و آسیب اجتماعی صیانت کنیم اما شورای شهر سنندج در کمک به برگزاری کلاس‌های NA و آماده‌سازی روحی و روانی معتادان و ترغیب آنها به ترک اعتیاد پیش‌قدم است.



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *