سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۰۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 12232
  • روند ارزیابی یزد برای معرفی به عنوان شهر فعال ایران آغاز شد.
    روند ارزیابی یزد برای معرفی به عنوان شهر فعال ایران آغاز شد.

    آغاز ارزیابی یزد به عنوان شهرفعال

    به گزارش برزن نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ،غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشستی که امروز در شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد با اشاره به لزوم افزایش تحرک بدنی شهروندان گفت: پس از امضا تفاهم نامه فدراسیون ورزش‌های همگانی و شهرداری یزد به عنوان اولین متقاضی پروژه شهر فعال در یزد از امروز روند ارزیابی برای اجرای این طرح آغاز شده است.
    همچنین محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی هم با تشریح فعالیت‌هایی که باید زیر نظر فدراسیون برای اجرای این طرح انجام شود گفت: در شهر فعال باید همه شهروندان به صورت برابر به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند و در هر محله و کوی بتوانند ورزش کنند و تحرک بدنی داشته و فعال باشند.
    گفتنی است از امروز به مدت ۱۷ روز ارزیابان فدراسیون ورزش‌های همگانی تمام امکانات و زیرساخت‌های ورزشی یزد را بررسی و برای بهبود شرایط ایده‌ها، برنامه‌ها و راهکار‌های خود را ارائه می‌کنند و شهرداری یزد باید شرایط و برنامه‌های پیش‌بینی شده را برای اجرای این طرح در یزد اجرا کند.


    مطلب پیشنهادی

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    ساخت‌وساز، شاهراه رونق اقتصاد است

    بر طبق طرح جامع مسکن، به‌طور سالانه به یک‌میلیون واحد مسکونی در کل کشور، نیاز است. هدفی که دستیابی به آن نیازمند جدیت بیشتر از سوی وزارت راه و شهرسازی، رفع موانع و مشکلات کلیدی و ساختاری اقتصاد کشور و درنهایت عزم ملی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *