شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 15634
  • نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی
    نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی

    نشست خبری با موضوع مشکلات صنعت احداث و انرژی

    به گزارش برزن نیوز شورای هماهنگی تشکل های مهندسی، صنفی و حرفه ای کشور در نامه ای به اعضاء تشکل های مهندسی،فنی و حرفه ای کشور آنها را دعوت به شرکت در نشست نموده است.

    در این نامه که به امضای سهیل آل رسول دبیر شورا است،  آمده است: اعضاء محترم هیأت مدیره تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مهندسی ، فنی و حرفه ای کشور
    موضوع : نشست خبری مشکلات صنعت احداث و انرژی
    با سلام و احترام
    همانطوری که استحضار دارند :
    ۱ ـ تمامی زیر ساخت های توسعه کشور (راه ـ ساختمان ـ راه آهن ـ مترو ـ سد ـ نیروگاه ـ اسکله ، بندر و ……) که بسترساز توسعه سایر امور تولیدی ، خدماتی و اقتصادی کشور می باشند با حمایت مسئولین محترم توسط مهندسان مشاور و پیمانکارانی پر تلاش ، کم توقع و عاشق ایران زمین احداث شده است .
    ۲ ـ تأمین بودجه الزم برای بهره برداری ، نگهداری بهینه و حفظ از این سرمایه عظیم ملی برعهده دولت محترم بوده ، ضروریست مسئولین محترم توجه کافی در این مورد مبذول دارند .
    ۳ ـ برای حفظ اشتغال در این حرفه های سازنده و با توجه به آینده درخشانی که مسئولین محترم برای آینده ایران سرفراز در نظر دارند ، تداوم فعالیت این سربازان سازندگی وطن ازضروریات اولویت دار کشور است .
    متأسفانه به علت شرایط نامساعد ناشی از تحریم های تحمیلی و ترقی سرسام آور قیمت ها که در سالهای اخیر تورم های ۵۰ درصدی رادر برداشته این صنوف خدوم کشور پس از تحمل ضرر و زیان های وارده بر آنها در
    آستانه ورشکستگی و نابودی قرار گرفته اند .
    شورای هماهنگی تشکلها به منظور اطلاع رسانی به مسئولین محترم از وضعیت نابسامان اعضای خود ، نشست خبری
    از ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۱ در محل شورا ( جامعه مهندسان مشاور ایران ) ترتیب داده و از اعضاء محترم هیأت مدیره تشکل های عضو دعوت می نماید برای پربارتر شدن این نشست رسانه ای در جلسه فوق الذکر حضور بهم رسانند.
    از توجه خاص آن همکاران گرامی و حضور ارزشمندتان ، سپاسگزاری می شود .

    آدرس: تهران ولنجک ، خیابان بیست و ششم، نبش خیابان سالمی ، شماره ۲۵

    تنظیم خبر: یسرا مرادی



    مطلب پیشنهادی

    ‌احداث تصفیه‌خانه‌های محلی؛ راهکاری برای مدیریت بهینه منابع آبی در سطح شیراز

    ‌احداث تصفیه‌خانه‌های محلی؛ راهکاری برای مدیریت بهینه منابع آبی در سطح شیراز

    رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، اجرای تصفیه‌خانه‌های محلی را راهبردی برای مدیریت بهینه منابع آب در این کلان‌شهر دانست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *