دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 2000
  • معارفه شهردار فردیس

    بالا گرفتن ساخت و سازهای غیر مجاز در فردیس

    به گزارش برزن نیوز نخستین شهردار فردیس در سخنرانی که در آیین معارفه وی صورت گرفت گفت : میزان ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در  شهر فردیس طی یکسال گذشته بالا رفته که مشکلاتی را به وجود آورده است و باید جهت حفظ حقوق شهروندی با برنامه کارآمد نسبت به توقف آن اقدام کرد.

    قابل ذکر است که پس از جدا شدن شهر فردیس از کرج منوچهر غفاری به عنوان اولین شهردار این شهر معرفی شد.

    منوچهر غفاری در آیین معارفه خود که در سالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد فردیس برگزار شد، افزود: شهرداری فردیس یکی از ارگان‌هایی است که وظایف مهمی دارد و باید پذیرفت که نواقص و کاستی‌هایی در شهر فردیس با توجه به مستقل شدن تازه از کرج وجود دارد.
    وی در ادامه افزود: با تعامل و همفکری همه اعضا شورای شهر فردیس و شهرداری برای جبران این مشکلات گام های بلندی را برداریم.
    وی اظهار داشت: عدم وجود زیرساخت‌ها در شهر فردیس یکی از موضوعات مهم است لیکن همکار ارجمندم دکتر نصیری شهردار کرج قول کمک به فردیس را داده است و سعی می‌شود که اموال و دارایی‌های شهر فردیس که بخشی از آن در کرج است به ‌طور درست تقسیم شود.
    غفاری با اشاره به اینکه فردیس شهری نیم میلیون نفری است، گفت: باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم و با برنامه ای منسجم نسبت به اجرای طرح ها اقدام نمود.
    شهروندان فردیس مطالبات به حقی دارند که باید پیگیری شود و رضایت شهروندان هدف اصلی مدیریت شهری است.غفاری همچنین تاکید کرد ایجاد رضایت در شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *