دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۴۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 11557
  • برندسازی برای شهر تاریخی کرمان الزامی است
    برندسازی برای شهر تاریخی کرمان الزامی است

    برندسازی برای شهر تاریخی کرمان الزامی است

    علی زینی‌وند استاندار کرمان در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار کرمان گفت: باید برند سازی برای شهر کرمان را با احترام به هویت وجلب مخاطب در برنامه قرار دهیم.

    او افزود: اعضای شورای شهر کرمان با سلایق متفاوت، اما فارغ از دیدگاه سیاسی کار می‌کنند وباید با همکاری این مجموعه اقدامات موثری برای کرمان انجام داد.

    زینی وند بیان داشت: در حیطه اختیارات استان، نهایت تلاش را برای ارتقا کرمان انجام داده و پیگیری‌های لازم در سطح ملی و کلان را نیز انجام می‌دهیم.

    استاندار کرمان، با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت شهری نیاز به تسریع امور داریم، عنوان کرد: برندسازی مقبول برای شهر کرمان با دو ویژگی مُعرف هویت و مورد پذیرش مخاطبان باید انجام گیرد.
    او  به مسئله مهم حاشیه نشینی اشاره و تصریح کرد: با عزم جدی در کنار هم، ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها را باید آغاز کنیم و در وهله اول و فوری از گسترش دامنه آن‌ باید جلوگیری کرد.

    استاندار کرمان تاکید کرد: در تخریب حاشیه‌نشینی‌ها باید مراقبت کرد که ابتدا سرپناهی برای ساکنان دیده شود.

    زینی‌وند، مدیریت مشارکت محور، مولدسازی املاک مازاد و زیباسازی شهر، تعیین تکلیف مشاغل مزاحم و طرح تفصیلی شهر کرمان را از ضرورت‌ها برشمرد.
    سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز دراین دیدار گفت: در حوزه گردشگری طرح دهکده گردشگری در بیاض انار در حال مطالعه است که ورود گردشگران از سمت یزد را به استان تسهیل می‌کند.

    او افزود: پروژه فاضلاب شهر کرمان با ورود بخش خصوصی سرعت گرفته و در جبهه‌های مختلف در حال کار است.

    آیت الهی  موسوی ابراز داشت: در خصوص بیمه همگانی ساختمان‌ها توافق اولیه انجام شده است.

    محمد فرشاد رئیس شورای اسلامی شهر کرمان دراین نشست به تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت: پل امیرکبیر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان نیز تا پایان این دوره شورای اسلامی به اتمام برسد.

    او افزود: محور ارتباطی شرق به غرب شهر کرمان (محور شهید سلیمانی) به طول ۱۶ کیلومتر که بخشی از آن بازگشایی شده و با توجه به کمک موثر در گره ترافیکی شهر لازم است تا سریعا به اتمام برسد.

    فرشاد درخواست کرد تا از محل مازاد درآمد‌های مالیاتی برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان اختصاص داده شود.

    عالم‌زاده شهردار کرمان نیز به ۸۲۰ میلیارد تومان درآمد شهرداری کرمان در سال گذشته اشاره داشت و گفت: درآمد امسال را بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌ایم.
    او افزود: ۲۰ درصد نیرو‌های شهرداری را کاهش دادیم و به سمت بازنشستگی بردیم، دوربین‌های پایش تصویری شهر کرمان نیز به ۴۳۰ عدد افزایش یافته‌اند.

    عالم‌زاده، آسفالت ۲ میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان، نوسازی ۶۰ دستگاه اتوبوس و اضافه شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمان را از برنامه‌های امسال شهرداری کرمان عنوان کرد.

    شهردار کرمان از راه‌اندازی ۲۵ خانه فرهنگ مشارکتی و ۶۰ پارک، بوستان محلی و پیاده‌راه تا پایان امسال خبر داد.

    باشگاه خبرنگاران جوان



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *