شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۳۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 818
  • تصویب طرح تفصیلی شهر مشعلدار در کمیسیون ماده ۵ استان قزوین

    به گزارش برزن نیوز به نقل از: اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: مطابق با مفاد مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص طرح جامع شهر قزوین ، شهر مشعلدار بعنوان یکی از نواحی منفصل شهری قزوین تصویب شد.

    اسماعیلی عنوان کرد: طرح تفصیلی شهر مشعلدار بر اساس اهداف و برنامه های طرح جامع توسط مهندسین مشاور تهیه و درجلسه کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین با افق ۱۴۰۵ به تصویب رسید.

    مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: در طرح تفصیلی مصوب ضمن توجه به استاندارد سرانه های خدماتی، در راستای رعایت ضوابط و مقررات حریم راه و حفظ اراضی زراعی و کشاورزی مرغوب همجوار محدوده طرح بصورت انقباضی و با حداقل توسعه درجنوب و غرب به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان رسید.

    مهندس اسماعیلی در مورد شهر مشعلدار بیان داشت: ناحیه مشعلدار در فاصله ۵ / ۶ کیلومتری ضلع جنوب شهر قزوین ، واقع در کناره غربی محور قزوین بوئین زهرا در محدوده ایی با وسعت ۳۸۸۷۰۵ مترمربع و با جمعیتی بالغ بر۴۱۴۲ نفر در سال ۱۳۹۴ و با اراضی نسبتا هموار و دارای دو بافت ارگانیک در میانه و جنوب محدوده و بافتی شطرنجی در ضلع شمال می باشد.



    مطلب پیشنهادی

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *