جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۲۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 11708
  • مشارکت در طرح ساماندهی پهنه شمالی شهر زاهدان
    مشارکت در طرح ساماندهی پهنه شمالی شهر زاهدان

    مشارکت در طرح ساماندهی پهنه شمالی شهر زاهدان

    علیرضا جلالزایی در جلسه سامان‌دهی پهنه شمالی شهر زاهدان که با حضور بیجار معاون عمرانی استاندار، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن کنفرانس چشم‌پزشکی الزهرای زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در شهر زاهدان نقاط مختلفی را به عنوان پهنه گردشگران معرفی کردیم که یکی از آنها پهنه شمالی شهر زاهدان به عنوان پهنه سکونت‌گاهی است.

    وی گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، آمادگی دارد تا در راستای جداره‌سازی و سنگ‌فرش این منطقه همکاری لازم را با شهرداری زاهدان داشته باشد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: این اداره کل آمادگی همکاری در راستای ایجاد جاده و مسیر سلامت با استفاده از ظرفیت بیمارستان چشم پزشکی الزهرای زاهدان را دارد.

    وی گفت: اعطای مجوز احداث بوم‌گردی به متقاضیان محلی، برگزاری بازارچه هفتگی صنایع دستی و نیز ارائه کد صنعتگری به صنعتگران پهنه شمالی زاهدان از دیگر اقداماتی است که اداره‌کل میراث فرهنگی استان میتواند در راستای مشارکت در طرح ساماندهی پهنه شمالی شهر زاهدان انجام دهد.



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *