جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۴۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 16737
  • آغاز اجرای طرح رصد برای بررسی پروژه های شهری
    گزارش خزانه دار شورا از دخل و خرج شهرداری تهران | چقدر از بودجه امسال محقق شده است؟

    گزارش خزانه دار شورا از دخل و خرج شهرداری تهران | چقدر از بودجه امسال محقق شده است؟

     اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه در جریان یکصد و دهمین جلسه شورا، گزارش حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به پایان مهرماه را در دستور کار قرار دادند.

    کاشانی در ارایه گزارش خود، اظهارکرد: در بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان درآمد معادل ۷۶ درصد بودجه، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه‌ای معادل ۱۶ درصد و ۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان منابع حاصل از واگذاری دارایی مالی معادل ۸ درصد است.

    او با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب ۳۲ هزار و ۵۷۸ میلیارد تومان معادل ۴۴ درصد وصول شده است، گفت: منتهی به ۳۰ مهرماه ۲۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه‌ای است. از این میزان ۲۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان نقد و ۲۳۳ میلیارد تومان غیرنقد بوده است.

    خزانه دار شورا ادامه داد: در بودجه سال جاری قرار بوده ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد از محل شهرسازی داشته باشیم که تنها ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب شده است.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بودجه از ردیف جریمه قطع درختان از برنامه جلوتر هستیم و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که ۱۸۰ میلیارد تومان محقق شده است.

    کاشانی افزود: در بخش عملکرد هزینه‌ای و درآمدی ۴۴ هزار و ۷۸ میلیارد تومان ابلاغ شد که در این بخش نیز ۳۷ درصد جذب داشته‌ایم.

    کاشانی با بیان اینکه در هفت ماه اول سال گذشته، ۲۰ درصد منابع ثبت شده بود، گفت: امسال ۳۵ درصد ثبت شده که اتفاق مثبتی است.

    در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران گزارش خزانه‌دار شورا را تصویب کردند.

    ایرنا



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *