شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 9973
  • درخواست اهالی لواسان پیرامون قبرستان لاکچری لواسان
    درخواست اهالی لواسان پیرامون قبرستان لاکچری لواسان

    درخواست اهالی لواسان پیرامون قبرستان لاکچری لواسان

     به گزارش برزن نیوز جمعی از اهالی لواسان پیرامون  گورستان این شهر درخواستی به مدیریت شهری لواسان داشته اند  در این نامه  آمده است:
    بسمه تعالی
    ضمن تشکر از موضع قانونى جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج اقاى لواسانى امام جمعه محترم لواسان که مطابق با موازین علمى و بهداشتی و «موافق طرح جامع و قانون» در خصوص ممنوعیت دفن «در سطح شهر» عنوان شده است ، در خصوص نیاز شهر به گورستان عمومى و اجراىآان توسط متولى قانونى (شهردارى) به پیوست «نقشه طرح جامع لواسان» در خصوص «موقعیت گورستان عمومى شهر» و پی گیرى هاى جمعى از شهروندان از مجراى قانونى جهت راه اندازى آن که موجب «صدور حکم از سوى دیوان محترم عدالت» مبنى بر الزام «شوراى شهر» براى اجرا گردید ارسال میگردد.
    تا با انجام این تکلیف قانونی که پنج سال معطل مانده و بنفع مردم است، از ادامه چنین مشکلات و حواشی در خصوص گورستان، جلوگیری گردد.
    با تشکر
    جمعى از شهروندان لواسان


    مطلب پیشنهادی

    ‌احداث تصفیه‌خانه‌های محلی؛ راهکاری برای مدیریت بهینه منابع آبی در سطح شیراز

    ‌احداث تصفیه‌خانه‌های محلی؛ راهکاری برای مدیریت بهینه منابع آبی در سطح شیراز

    رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، اجرای تصفیه‌خانه‌های محلی را راهبردی برای مدیریت بهینه منابع آب در این کلان‌شهر دانست.

    ۹ دیدگاه

    1. خدیجه حسنی شهروند لواسان

      سلام و تشکر از شما. این درددل سالهای طولانی ماست.که بعد از مدت ها شنیده شد. امیدواریم رسیدگی شود.

    2. برای اولین بار در میان دهها سایت خبری، یک سایت خبری دیدم که دغدغه حل مشکل دارد و به جای شایعه پراکنی، راه حل ارائه می دهد. سپاس از خبرگزاری وزین برزن نیوز.

    3. توی تپه سرخه، اقای احمد صالحی زاده، با گورفروشی میلیاردی زمین خواری کرد که الان حکم حبس داره و متواری هست. برادرش هم بهنام صالحی زاده، عضو شورای شهر بود که به جرم اختلاس، الان توی زندانه.

    4. سلام آقاى ایدى فیک معروف لواسون
      شوراى عالى شهرسازى در طرح جامع شهر لواسان انجا را پیشبینى کرده است سعدى زینلى چکاره است؟ ضمنا حناى فیک بازى هاى شما دیگر در لواسان رنگى ندارد. با ایدی خودتان حرف بزنید

    5. من خودم جزو امضاکنندگان این درخواست بودم.چندساله میریم شهرداری و میایم. هیچی به هیچی. این گورستان عمومی، حق اولیه شهروندی مردم هست. حداقل یه قبر بی حاشیه نباید داشته باشیم؟ کل زندگی مون استرس، واسه مردن هم استرس؟؟؟ جرم مون اینه که تو لواسان، بدنیا آمدیم؟ مسئولین کجان؟؟؟؟

    6. منصوره بیگی غیربومی ساکن لواسان

      خدا خیر بده هرکسی واسه مردم کاری میکنه. من که سر نمازام دعاش میکنم. تهمت همیشه هست. هرکسی یه خدمتی بکنه به مردمی که آقازاده نیستن، سریع بهش انگ میزنن. هزاران نفر مردم لواسان، بویژه ما غیربومی ها، که باید هشتصد ملیون پول قبر بدیم، دعاگوی این خدمتگزاران هستیم.

    7. امیدواریم این درخواست انجام بشه. که البته بعیده مسئولین حال و وقت داشته باشن!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *