یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۰۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 792
  • آبشار تهران خاموش شد

    به گزارش خبرنگار برزن نیوز: گرمای تابستان مردم را بیشتر به پارک ها و بوستان ها میکشاند. اما مردمی که برای سپری کردن یک شب خنک راهی آبشار تهران شدند با تاریکی مطلق پارک مواجه شدند. سرویس های بهداشتی تعطیل بود. نوری وجود نداشت و عملا پارک در تاریکی ترسناکی فرو رفته بود. صدای پارس سگ می آمد.

    شاید عجیب به نظر برسد اما آبشار تهران امشب در تاریکی بود. مدیریت پارک تعطیل بود و جز یکی دو نگهبان کسی پاسخ گوی وضعیت به وجود آمده نبود.

    “شهرداری پول برق رو پرداخت نکرده وزارت نیرو برق رو قطع کرده” این را یکی از نگهبان های پارک میگوید و ادامه میدهد البته گفتن قراره فردا پرداخت کنه و برق وصل بشه.

     

    برای یک پارک بزرگ در یک شهر چند میلیون نفری این اتفاق ساده میتواند به راحتی بدل به یک تراژدی شود. پارک خلوت و بی نور میتواند آبستن اتفاق های بدی باشد ولو یک شب. اینکه چه کسی پاسخگوی این وضعیت است و مقصر این داستان کیست بخشی از ماجراست و بخش دیگر اینکه در این ناهماهنگی بین ارگان ها مردم بازنده اند قسمت مهم تر. 



    مطلب پیشنهادی

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    زنگ خطر تبدیل روستاها به واحدهای غیرمولد/ بیم آسیب رساندن به اراضی کشاورزی حاصلخیز

    رئیس سازمان امور اراضی با تاکید بر اینکه در طرح‌های هادی روستایی باید مدیریت بهینه زمین به نحوی انجام شود که اولا توسعه روستا منطبق با رشد جمعیت واقعی باشد و ثانیا به اراضی کشاورزی حاصلخیز آسیب وارد نشود، بر مقابله با تبدیل روستاها به واحد های غیر مولد تاکید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *