چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 3642
  • راهکارهای جدید ترویج حمل و نقل سبز
    راهکارهای جدید ترویج حمل و نقل سبز

    آموزش دوچرخه سواری و ایمنی ترافیک در برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی

    طی این اقدام، هفته گذشته به دانش آموزان دوچرخه، کلاه ایمنی و قفل از سوی بخش محلی روتاری اهدا شد و همچنین نحوه صحیح استفاده از آنها نیز آموزش داده شد. در ادامه این برنامه، برنامه درسی آموزش عملی دانش آموزان شامل درس های رانندگی و همچنین دستورالعمل های ایمنی نیز خواهد بود.

    شهر سانفرانسیسکو، در حال حاضر آموزش‌های مربوط به  دوچرخه‌سواری را برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان فراهم می‌کند، ولی برای بسیاری از دانش آموزان کوچک‌تر که دارای دسترسی محدود به زیرساخت‌های ایمن هستند، کلاس آموزش عملی دوچرخه‌سواری، اولین تجربه دوچرخه‌سواری آن‌ها خواهد بود.

    اگر همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش رود، این برنامه در سراسر مدارس متحد سان‌فرانسیسکو طی سال تحصیلی۲۰-۲۰۱۹ گسترش و بسط خواهد یافت. این برنامه به‌طور مشترک توسط اداره تربیت‌بدنی و اداره پایداری و با حمایت اداره حمل‌ونقل شهری سانفرانسیسکو اجرا می‌شود.

     



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *