شهردار یاسوج با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری “حمایت از کالای داخلی” گفت: شهرداری یاسوج در سال ۹۷ فقط از کالای ایرانی استفاده میکند و خود را موظف میداند تا از کالاهای با کیفیت ایرانی حمایت کند و انشالله با درایت تدبیر شاهد رونق کسب و کار و اشتغال جوانان شایسته ایرانی باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی برزن نیوز نخستین پایگاه تخصصی مطالعات میان رشته ای (برنامه ریزی شهری – منطقه ای)