سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 11951
  • افزایش اعتراضات شهروندی به نحوه خدمات رسانی شهرداری کرج
    افزایش اعتراضات شهروندی به نحوه خدمات رسانی شهرداری کرج

    افزایش اعتراضات شهروندی به نحوه خدمات رسانی شهرداری کرج

    «مهدی حاجی قاسمی» در جریان بازدید از منطقه هفت شهرداری کرج با بیان اینکه تمام تلاش شورای شهر این است که بتواند با درک درست از مشکلات شهر و شهروندان در جهت کمک به تحقق توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات شهری گام‌های اساسی بردارد، اظهار داشت: ‌منطقه هفت جزو محدوده‌هایی است که ساخت و ساز قولنامه ای ندارد و تخلفات ساختمانی در آن عمدتاً ناشی از ضعف قوانین است.

    وی افزود: متاسفانه شهرداری کرج به جای رویکرد درآمدزایی پایدار خود را نیازمند منابع ناپایداری همچون جرایم کمیسیون ماده صد قرار داده است که نمی‌تواند منافع حقیقی شهر و شهروندان را تامین کند. متاسفانه شاهدیم که مطالبات و اعتراض‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری افزایش یافته و بازدید از مناطق ده‌گانه شهرداری برای رسیدگی به اعتراض شهروندان است.

    این مسئول با اشاره به عدم اجرای برخی از پروژه‌های شهری گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تاکنون هیچ اقدامی برای راه‌اندازی قرائت‌خانه منطقه هفت انجام نداده است؛ در این راستا پیشنهاد می‌شود تا ساخت قرائت‌خانه به منطقه واگذار شود.

    حاجی قاسمی به پیاده‌راه خیابان آزادی اشاره و بیان کرد: فاز یک پیاده‌راه رجایی شهر در حال تکمیل است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، ان شاء الله فاز دوم آن از خیابان هشتم تا ۱۳ رجایی شهر نیز اجرایی خواهد شد.

    رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج بر اجرای ادامه طرح تعریض بلوار شهید میرزایی پرور تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح یک اقدام کاربردی و ضروری در جهت کاهش بار ترافیکی در حال انجام می باشد که انتظار داریم هر چه زودتر به پایان برسد.

    حاجی قاسمی به تعجیل در پروژه اتصال بلوار باغستان به آتشگاه تاکید کرد و یادآور شد: این پروژه از جمله طرح‌هایی است که برای منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است و جهت اجرای آن هر چه سریعتر اقدامات مطلوبی انجام شود؛ امیدواریم بتوانیم با توجه به مسائل مطرح شده و شناخت دقیق مشکلات در این منطقه تصمیمات خوبی جهت توسعه یکپارچه و پایدار نقاط مختلف شهر اتخاذ کنیم.
    خبرآنلاین



    مطلب پیشنهادی

    تبریز در مسیر حذف باکس های زباله شهری

    تبریز در مسیر حذف باکس های زباله شهری

    مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: سیاست مدیریت شهری کاهش و حذف باکس های زباله پس از اجرای کامل طرح جمع آوری زباله از درب منازل است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *