یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 9965
  • بازدید از آخرین وضعیت ساختمان خانه شهر
    بازدید از آخرین وضعیت ساختمان خانه شهر

    بازدید از آخرین وضعیت ساختمان خانه شهر

    همزمان با پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات سازه ای پروژه احداث ساختمان خانه شهر پیمان عباسی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها به اتفاق سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، آخرین اقدامات انجام شده به منظور تکمیل این پروژه مهم عمرانی را مورد پایش و بررسی قرار داد.

    این بازدید در حالی صورت پذیرفت که بتن ریزی سقف طبقه سوم ساختمان خانه شهر به سرعت در حال انجام است و عملیات نازک کاری و اجرای نمای آن نیز طی هفته جاری آغاز خواهد شد. مهندس عباسی در جریان این بازدید میدانی بر لزوم رعایت دقیق برنامه زمان بندی با هدف تکمیل پروژه تا پایان سال جاری تاکید کرد.

    ساختمان خانه شهر با زیر بنایی در حدود ۱۸ هزار متر مربع در زمینی به متراژ ۴۸۰۰ مترمربع، توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است.

    بازدید از مسجد تاریخی ارگ

    صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق به مسجد ارک رفت تا وضعیت این مسجد تاریخی را متعاقب اتمام چند مرحله از پروژه مرمت و ایمن سازی آن ارزیابی کند.

    صبوری ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد تاریخی ارک با جمعی از نمازگزاران و اعضای هیات امنای مسجد به گفتگو نشست و ضمن استماع نقطه نظرات این دسته از شهروندان، به پرسش های آنان در رابطه با جزئیات پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارک پاسخ گفت.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *