شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 9453
  • تراموای رشت در شورای عالی ترافیک همچنان در حال بررسی است
    تراموای رشت در شورای عالی ترافیک همچنان در حال بررسی است

    تراموای رشت در شورای عالی ترافیک همچنان در حال بررسی است

    شهردار رشت گفت: مشکلی که در هیئت وزیران مطرح بود، بحث جمعیت یک میلیون نفر برای خطوط ریلی است که مقرر شد شهر رشت به همراه ۹ شهر دیگر از این موضوع برخوردار شوند، اما بنا شد تا بررسی هایی در شورای عالی ترافیک انجام شده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

     ناصر حاج محمدی شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با تبریک روز شوراها، اظهار امیدواری کرد: سال‌های سال مدیریت شهری بواسطه عزم قانون اساسی ادامه داشته باشد و شوراها به بلوغ سیاسی رسیده و در حوزه اجتماعی موفق باشند.

    وی ادامه داد: در رابطه با موضوع تراموا، امروز با معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ویدئو کنفرانسی در تماس بودیم که یکی از چهار خان پیش رو رفع شده است این موضوع در واقع یعنی تصمیم نهایی نیست و باید حتماً پیگیری‌ها ادامه داشته باشد.

    شهردار رشت اضافه کرد: مشکلی که در هیئت وزیران مطرح بود، بحث جمعیت یک میلیون نفر برای خطوط ریلی است که مقرر شد شهر رشت به همراه ۹ شهر دیگر از این موضوع برخوردار شوند، اما بنا شد تا بررسی‌هایی در شورای عالی ترافیک انجام شده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

    وی ادامه داد: همچنین با حضور در دفتر معاون وزیر کشور موضوعات در خصوص ماشین آلات، خسارات وارده در برف بهمن ماه و همچنین کرونا مطرح شد و در خصوص اتوبوس مکاتباتی صورت پذیرفت و مطرح شد که شهر رشت از تعداد اتوبوس کمی برخوردار بوده و در برابر با شهرهایی مانند اصفهان با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، اصلاً قابل مقایسه نیست.

    ایمنا



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *