پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 752
  • توزیع عادلانه فرصت‌های گردشگری در نقاط مختلف شهر همدان

    رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر توزیع عادلانه فرصت‌های گردشگری در نقاط مختلف شهر همدان تأکید کرد.
    محمد تبریزی شامگاه شنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که پیرامون بررسی طرح گردشگری با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، افزود: باید نقاط مختلف شهر را در اجرای طرح‌های گردشگری مورد توجه قرار داد.

    تبریزی با اشاره به پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف شهر اضافه کرد: شورا و شهرداری به دنبال جلوگیری از تمرکز اماکن گردشگری در یک نقطه از شهر است چرا که معتقدیم باید نقاط دیگر شهر را از لحاظ گردشگری آباد کرد.

    رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان ادامه داد: نوع طرح و ارائه ایده نیز از طرف سرمایه‌گذار دارای اهمیت است چرا که توجه به این مهم در موفقیت سرمایه‌گذاری تأثیر دارد.

    تبریزی شناسایی ظرفیت‌های شهر برای سرمایه‌گذاری را مهم دانست و افزود: شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای برای مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری مهم است و رشد اقتصادی، تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

    وی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود، عنوان کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذار نقش مؤثری در امر اشتغال و رونق اقتصادی ایفا می‌کنند و بر این اساس باید زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کرد.

    تحقق رشد اقتصادی منوط به جذب سرمایه‌گذار است

    رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی منوط به جذب سرمایه‌گذار است، گفت: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌تواند زمینه‌ای برای شتاب و حرکت سریع به سوی توسعه و رفع مشکلات اقتصادی باشد که با توجه به فراهم بودن بسترهای لازم انتظار می‌رود در این راستا اقدامات مناسب‌تری انجام شود.

    کامران گردان با تأکید بر استفاده از ظرفیت و منابع سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای تحقق رشد اقتصادی، گفت: تسهیل شرایط و ارتقا امنیت سرمایه‌گذاری از مؤلفه‌های مهمی است که سیل سرمایه را به استان و شهر سرازیر می‌کند.

    حمید رضا طبی مسرور رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: در جذب سرمایه‌گذار منفعت دو سویه را باید مدنظر قرار داد چرا که باید شهر و شهروندان و سرمایه‌گذار از این رهگذر سود ببرند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *