شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۳۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 16851
  • جمع‌آوری ۴۱ تن برگ پاییزی از مبارکه اصفهان | سرنوشت این برگ‌ها چه می شود؟
    جمع‌آوری ۴۱ تن برگ پاییزی از مبارکه اصفهان | سرنوشت این برگ‌ها چه می شود؟

    جمع‌آوری ۴۱ تن برگ پاییزی از مبارکه اصفهان | سرنوشت این برگ‌ها چه می شود؟

    نصرالله رفیعی افزود: عملیات جمع‌آوری برگ درختان از بوستان‌ها و معابر شهری که از اوایل فصل پاییز آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و برای تهیه و تولید کود آلی و کود برگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    او با بیان اینکه جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح شهر به صورت مستمر در حال انجام است، افزود: از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۴۰ پاکبان از بخش معاونت خدمات شهری هر روز از ساعت ۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰، حدود ۴۱ تن برگ را از معابر شهری جمع‌آوری کنند.

    معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: عملیات جمع‌آوری برگ‌های پاییزی با استفاده از چهار دستگاه خودروی برگ‌روب و از طریق مکش انجام می‌شود، این دستگاه‌ها به طور متوسط کار ۱۰ نفر از کارگران را انجام می‌دهد.

    رفیعی ادامه داد: به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان، جمع‌آوری برگ‌های درختان در بوستان‌های مبارکه با تأخیر انجام شد تا شهروندان از صحنه‌های زیبای پاییزی بهره ببرند و تنوع رنگ‌های خزانی در خاطره آنها ثبت شود.

    او گفت: با آغاز فصل پاییز و به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در پی بارش‌های احتمالی در سطح شهر، معابر شهری پیش از وقوع بارش باران لایروبی می‌شود و نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری در آمادگی کامل هستند.

    ایمنا



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *