یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 2549
  • حال تهران خوب نیست
    حال تهران خوب نیست

    حال تهران خوب نیست

    احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به زلزله روز چهارشنبه تهران اظهار کرد: بعد از این حادثه صدها هزار نفر از مردم خانه های خود را ترک کردند و در خیابان‌ها به سر بردند، اما مردم احساس نکردند که مسئولان شهری در کنارشان هستند.

    عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم نباید احساس کنند که تنها هستند، بیان کرد: در شب حادثه خیابان‌ها دچار راهبندان شدید شده بودند و همه این مسائل موجب اختلال روحی و روانی شده بود.

    مسجد جامعی با بیان اینکه حادثه زلزله نشان داد ما چه خلأهایی داریم و نیاز به بازخوانی چه سندهایی داریم، گفت: در سندهای پیشین در رسانه‌های رسمی تکلیف مشخصی ندارند و هیچ جا به مسئله رسانه پرداخته نشده است.

    مسجد جامعی با تاکید بر اینکه آگاه‌سازی نباید ایجاد وحشت کند، اظهار کرد: رسانه‌ها باید ایجاد اعتماد کنند، اما در شب حادثه بیشتر تولید وحشت کردند.

    عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عدم توجه به این مسائل سبب می‌شود که شهروندان فکر کنند ما در خانه های امن هستیم و کاری به آن‌ها نداریم، اظهار کرد: تقاضای من این است که این موضوع به عنوان موضوع جلسه آتی لحاظ شود، زیرا این مسئله اکنون مسئله اول شهر است و باید مسئله اول شورا هم بشود و جا دارد که ما در دستور جلسات تغییر ایجاد کنیم.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *