چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۲۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 8018
  • طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد
    طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد

    راه اندازی ستاد مناسب سازی در شهرداری کرج

    احد رسولی در آئین افتتاح و بهره برداری از پارک رودکی(روشندلان) کرج که ظهر سه شنبه برگزار شد، با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های برابر برای کرج نشینان، اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر، تلاش کردیم که به سمت پوشش خدماتی معلولان حرکت کنیم و بر موضوعات انسان مدارانه توجه ویژه داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه طرح مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در کرج به تصویب رسیده است، عنوان کرد: تهیه و تنظیم این طرح بیش از هشت ماه زمان برد و با اجرای آن شهرسازی کرج متحول می شود.

    رسولی با بیان اینکه اجرای این طرح مقدمه ای خواهد بود برای اجرای عملیات های عمرانی مناسب سازی شده، خاطرنشان کرد: با توجه ویژه مدیران شهری در کرج به اجرای این مصوبه، همه طرح های عمرانی و شهرسازی برای همه عملیاتی خواهد شد.

    وی با اشاره به راه اندازی ستادی در شهرداری کرج با حضور همه حوزه های مرتبط با بخش طراحی شهری و مناسب سازی معابر و شهرسازی، بیان کرد: این ستاد همه طرح های در دست اجرا را رصد خواهد کرد؛ هر مهندس ناظری بر سر کار می آید باید مقررات و مصوبات مربوط به مناسب سازی را رعایت کند.

     



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *