یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۲۶ قبل از ظهر
  • کد خبر 18467
  • رعایت اصول ساخت و ساز از جمله حقوق اساسی شهروندان است

    رعایت اصول ساخت و ساز از جمله حقوق اساسی شهروندان است

    مجتبی عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، به ضرورت اتخاذ تصمیم بر مبنای قانون و رعایت حقوق و نفع آیندگان، افزود: باید به گونه‌ای تصمیم گیری کنیم که آیندگان ما را به نیکی قضاوت کنند چراکه کیفیت زندگی فرزندان ما منوط به این امر است.

    وی رعایت اصول ساخت و ساز و شهرسازی را از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از شهرداران و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا در تصمیم گیری های خود، تمامی جوانب را در نظر گیرند.

    عبداللهی با اشاره به وضعیت خیابان‌ها، معابر، ساخت و ساز و نیازهای شهرستان فردیس، گفت: این شهرستان با توجه به تراکم بالای جمعیت و کمبود جدی در سرانه‌ها و زیرساخت‌ها باید به شکل ویژه مورد توجه مسئولان بویژه در مدیریت شهری قرار گیرد.

    وی افزود: تمامی شهرداران باید به کمبودها و نیازهای مردم بخصوص در محله‌های محروم اشراف داشته باشند و بر این اساس اعتبارات و بودجه خود را صرف آبادانی و رفع مشکلات کنند.

    استاندار البرز گفت: شهرداران و نظام مهندسی استان باید طی تعاملی ویژه در راستای ساماندهی ساخت وسازها و جلوگیری از بروز تخلفات اقدام کنند.

    وی جلسات کمیسیون ماده ۵ استان را با اهمیت دانست و از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا با برگزاری نشست‌های ویژه برای عدم انباشت پرونده و رسیدگی سریع به درخواست‌ها، اقدام کند.

    در این نشست ۱۰ پرونده مربوط به کرج، فردیس و نظرآباد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *