دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 3748
  • تبدیل پایتخت به پارکینگ
    تبدیل پایتخت به پارکینگ

    ساخت کالبد تهران در نبود مقررات ملی ساختمان و شهرسازی

    محمد سالاری در جلسه شورای شهر پس از ارائه برنامه توسط سید محمود حسینی خطاب به وی گفت: وضعیت اقتصاد تهران نابسامان است چرا که در گذشته مهم ترین منبع درآمد بارگذاری و فروش شهر و تغییر کاربری بوده است که اکنون در این زمینه دچار محدودیت جدی هستیم، وضعیت بدهی های شهرداری هم مشخص است‌‌.

    وی افزود: با توجه به قانون شهرداری ها و قانون شوراها، شورا و شهرداری هم به تنهایی نمی توانند تمام کارها را انجام دهند لذا بدون مشارکت تمامی ذی نفعان و ارکان نظام امکان موفقیت چشم گیر برای هیچ شهرداری وجود نداشته است.

    سالاری با بیان اینکه کالبد شهر تهران طی دهه های گذشته در نبود مقررات ملی ساختمان و شهرسازی و معماری ساخته شده است، گفت: آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، بافت های فرسوده و ناپایدار و بحران ایمنی  چالش های اصلی شهر تهران است.

    وی خطاب به حسینی عنوان کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متراکم در شهرداری و هزینه کرد قسمت عمده بودجه برای نگهداشت شهر شما چه کارهای خاصی برای رفع مشکلات موجود انجام خواهید داد؟

     سالاری در پایان از نامزد شهرداری تهران خواست تا در خصوص تعامل خود با ارکان و تاثیرات تصمیمات حزبی و گروهی در تصمیم گیری های خود توضیح دهد.



    مطلب پیشنهادی

    با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن

    با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن

    ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی از وعده‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی بود؛ …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *