یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 20817
  • کرج معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از اصلاح و تصویب ضوابط ساخت‌وساز در پهنه گسلی شهر کرج خبر داد.
    تدوین ۱۱ مرحله از طرح تفصیلی کرج

    ضوابط ساخت‌وساز در پهنه گسلی شهر کرج تصویب شد

    عباس سعیدی‌کیا، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای مالکان و متقاضیان ساخت‌وساز در پهنه گسلی و پس از برگزاری جلسات کارشناسی میان شهرداری کرج، اداره کل راه و شهرسازی البرز، مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی پیرامون ضوابط اصلاحی «دستورالعمل ساخت‌وساز در پهنه‌های گسلی» ضوابط ساخت‌وساز در پهنه گسلی شهر کرج اصلاح و مصوب شد.

    وی افزود: این ضوابط هفدهم اردیبهشت امسال در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با حضور و حمایت استاندار البرز اصلاح شد و به تصویب رسید.

    معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از اصلاح و تصویب ضوابط ساخت‌وساز در پهنه گسلی شهر کرج خبر داد و خاطرنشان کرد: از حمایت و پیگیری شهردار و اعضای شورای شهر کرج برای تصویب این ضوابط قدردانی می‌کنم، این اصلاحات با هدف افزایش تاب‌آوری شهر کرج و نوسازی و مقاوم‌سازی شهر به ویژه در بافت‌های فرسوده، ناکارآمد و آسیب‌پذیر انجام شده است.

    سعیدی‌کیا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این مصوبه به زودی ابلاغ خواهد شد و شهروندان از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد.



    مطلب پیشنهادی

    قول مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی به کارگران

    قول مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی به کارگران

    مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه‌دار نکنیم، آرام نمی‌نشینیم، گفت: تا کنون برای ساخت ١۴٠ هزار واحد مسکن کارگران زمین تامین و به مدیران صنایع ارائه شده‌ است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *