سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 3509
  • طرح شهر شب در گیلان اجرا می شود
    طرح شهر شب در گیلان اجرا می شود

    طرح شهر شب در گیلان اجرا می شود

    مصطفی سالاری صبح امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر که در سالن غدیر استانداری گیلان تشکیل شد، ضمن تشکر از دستگاه‌های فعال در این ستاد اظهار کرد: نحوه مواجه‌شدن با مسافران و گردشگران بیشتر از ارائه خدمات عمرانی و زیربناییمورد توجه است و تلاش شود تا مهمان نواز بودن گیلانیها مطرح شود.
    وی ضمن مهم شمردن نحوه برخورد دستگاههای مرتبط با مسافران و گردشگران، افزود: انتظار می رود دستگاههای مرتبط با خدمات سفرهای نوروزی در نوع برخورد با مسافران و گردشگران نوروزی به گونه ای برخورد کنند تا فرهنگ و تمدن گیلانیان به نحو شایسته مطرح شود.
    وی با تأکید بر کاهش حساسیت های نظارتی و کنترلی نیروهای انتظامی در ورودی شهرهاافزود: در روزهای پرترافیک با حذف موانع ایست بازرسی ها و سرعت گیرها که ترافیک‌های کیلومتری ایجاد می‌کنند به تسهیل روند عبور و مرور جاده ای در استان کمک کنیم.
    استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی توسط مدیران گفت: مدیران دستگاههای اجرایی از آمار سازی‌ها و مصاحبه‌های بی مورد خودداری کنند.
    سالاری گفت: با توجه به حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در همه بحران‌ها ضروری است تا در ایام نوروز از ظرفیت و توانمندی آنها نیز استفاده شود.
    استاندار گیلان با بیان اینکه مخالف اسکان میهمانان غیر اداری در میهمان سراهای دولتی است گفت: باید مسئولان در میهمان سراهای دولتی آداب را در برخورد با مسئولان بلندپایه رعایت کنند.
    وی افزود: مسئولان توجه داشته باشند که در میهمان سراهای دولتی آداب و معاشرت برخورد با مسئولان بلندپایه رعایت شود.
    سالاری با اشاره به کاهش آمار سوانح جاده ای افزود: با نصب دوربین و تجهیزات مدرن می‌توان حداقل ۵۰ درصد از آمار تصادفات جاده‌ای را کاهش داد که این درصد آمار قابل توجهی را شامل می شود.
    استاندار گیلان با اشاره به مدیریت پسماند در مکانهای اسکان مسافران نوروزی گفت: با آموزش درست، فرهنگ‌سازی و تجهیز حداقلی تلاش کنیم تا با مدیریت زباله های تولیدی کمتر به محیط زیست آسیب برسانیم.
    استاندار گیلان با تأکید بر لزوم فعال‌سازی اکیپ‌های بازرسی و نظرسنجی در ایام نوروز گفت: در همه شهرستان‌ها نظارت و بازرسی از اصناف و بازار صورت گرفته ونظر سنجی و ارزشیابی از مسافران در خصوص کیفیت ارائه خدمات برای اصلاح و ارائه خدمات مطلوبتر انجام شود.
    وی با اشاره به اجرای مصوبه شهر شب گفت: طرح شهر شب در استان با مدیریت فرمانداری و با مسئولیت اجرایی شهرداری در جهت رونق اقتصادی ۲۴ ساعته در ایام نوروز اجرا شود.
    وی با تأکید بر اهمیت ایجاد گشت‌های دریایی در نوار ساحلی دریای خزر گفت: برخی از سرمایه‌گذارها آماده‌ سرمایه گذاری و خدمات رسانی در دریا هستند که با توجه به گستردگی دریا در این منطقه یقیناً شاهد تحول اساسی در زمینه گردشگری دریایی خواهیم بود.



    مطلب پیشنهادی

    هزینه آماده‌سازی هر واحد مسکن مهر ۲۰۰ میلیون تومان

    هزینه آماده‌سازی هر واحد مسکن مهر ۲۰۰ میلیون تومان

    بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی آماده‌سازی هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد که در خصوص باقیمانده‌های مسکن مهر، دولت آنرا متقبل شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *