پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 2441
  • همایش چشم انداز شهر تهران در افق برنامه پنج ساله سوم برگزار می شود
    همایش چشم انداز شهر تهران در افق برنامه پنج ساله سوم برگزار می شود

    همایش چشم انداز شهر تهران در افق برنامه پنج ساله سوم برگزار می شود

    برزن نیوز: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: همایش چشم انداز شهر تهران در افق برنامه پنج ساله سوم، ۲۳ آذر ماه در تهران برگزار می شود.
    به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شهرداری تهران، حجت اله میرزایی افزود: این همایش از ساعت ۸ تا ۱۴ روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهرداری، برنامه ریزان شهری و استادان دانشگاهها، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
    وی خاطرنشان کرد: در همایش “چشم انداز شهر تهران در افق برنامه پنج ساله سوم” صاحب نظران، اندیشمندان، سازمان های مردم نهاد، برنامه ریزان و استادان دانشگاه ها حضور خواهند داشت و به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در این حوزه می پردازند.
    میرزایی، با اشاره به آغاز کار تدوین برنامه سوم شهر تهران خاطرنشان کرد: تلاش می شود کار تدوین برنامه تا خرداد ماه سال آینده در شهرداری تهران انجام شود تا پس از آن در شورای شهر مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.
    وی اظهارکرد: نتایج کارگروه های هفده گانه که در حوزه های مختلف به بررسی نظرات کارشناسان و متخصصان پرداختند در چهارکمیسیون فرابخشی و شش کمیسیون بخشی که به منظور تدوین برنامه سوم تشکیل شده مورد استفاده قرار می گیرد.
    معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران با اشاره به اینکه برنامه سوم برنامه ای برای شهر و شهرداری است، ادامه داد: این برنامه، افقی را برای شهر و در مقابل، تکالیفی را برای شهرداری مشخص می کند.
    وی افزود: برنامه سوم دارای سه سطح توسعه کلانشهر، توسعه منطقه و توسعه محله خواهد بود.



    مطلب پیشنهادی

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو روز گذشته برنامه فشرده‌ای برای تبیین موضوع بازآفرینی شهری با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیجی برگزار شده و در این راستا نوسازی بافتهای فرسوده ۴۵۰ شهرستان در دستور کار قرار دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *