پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۵۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 17783
  • توسعه تهران
    ۴۴ محله تهران در مخاطره فروریزش در شیب قرار دارند

    پیگیری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان تهران/ ملکی: شفاف‌سازی عملکرد دستگاه های استان در حوزه زمین محقق می‌شود

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه هماهنگی بین دستگاهی جهت راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان تهران با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئولین دستگاه‌ها برگزار شد.

    ملکی در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم پیگیری اهداف مردم و هماهنگی در زمینه اخذ مجوز و صدور استعلامات می‌باشد، اظهار داشت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۲۴ استان مستقر شده و به زودی در استان تهران با اتصال همه دستگاه‌ها راه اندازی خواهد شد.

    وی با اشاره به اتصال ۴۷ دستگاه به سامانه پنجره مدیریت واحد زمین افزود: مشکلاتی از جمله نقض قوانین و مقررات در حوزه زمین در حیطه قانونگذاری، اجرایی و قضایی با اتصال به سامانه به حداقل می رسد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: این سامانه به عنوان تنها درگاه ارتباطی با متقاضیان اخذ خدمات حوزه زمین و ساختمان استان محسوب می شود و کلیه دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات پس از راه اندازی سامانه موظفند صرفا از طریق درگاه ارتباطی این سامانه نسبت به تعامل الکترونیکی با متقاضیان اقدام نموده و درخواست خدمت خروجی آن را از این طریق با متقاضیان تبادل کنند.

    ملکی با اشاره به مزایای این سامانه گفت: اتصال به سامانه از مراجعات حضوری ارباب رجوع کم می‌کند و ضمن افزایش سطح رضایتمندی مردم، هماهنگی بین دستگاه‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

    وی خاطرنشان کرد: زیر سامانه پایش اراضی کشور نیز متصل به این سامانه است که عکس‌های ماهواره‌ای از اراضی در این سامانه به روز‌رسانی می‌شود و با مقایسه آن، تغییرات به اطلاع یگان حفاظت دستگاه‌ها می‌رسد و زمینه شفاف‌سازی عملکرد زیر مجموعه‌های استان را فراهم می‌کند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *