چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 13251
  • «اضافه کردن هزینه» برای مدیریت شهری عاقلانه نیست
    شهرداری‌ها و منابع مالی پایدار

    حمل‌ونقل آینده تهران، برقی است

    پیروز حناچی، شهردار تهران صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین قطعه از خط ۱۰ متروی تهران اظهار کرد: خوشحالم امروز در منطقه ۲۲ به یکی از وعده های خود جامع عمل پوشاندیم.

    وی ادامه داد: منطقه ۲۲ در دهه گذشته توسعه چشم گیری داشته است که بخشی از آن برنامه ریزی شده نبود.

    شهردار تهران خاطرنشان کرد: یکی از تبعات اجرایی خطوطی همانند خط ۱۰ این است که تراکم جمعیت دیگر ایستگاه ها را تعدیل خواهد کرد. با احداث این خط ترکم جمعیت مترو ورد آورد تعدیل خواهد شد. همچنین مشکلات مناطق شهری تهران را حل خواهد کرد.

    حناچی گفت: با وجود شرایط اقتصادی وحشتناک کشور در این دوره سالانه ۱۰ کیلومتر بر مترو افزوده ایم. را حل دو معضل آلودگی هوا و ترافیک توسعه حمل و نقل عمومی است.

    وی افزود: توسعه حمل و نقل یک موضوع حاکمیتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

    شهردار تهران عنوان کرد: نقطه بحرانی ما در توسعه حمل و نقل عمومی تامین واگن است. ۶۳۰ دستگاه واگن با قرار داد چینی ها داریم. ۴۰۰ واگن دیگر را با موافقت رئیس جمهور سعی می کنیم به سمت واگن ملی برویم.

    حناچی گفت: کلان شهر ها راهی جز توسعه حمل و نقل عمومی ندارند که بسیاری با مدیریت مستمر این مشکل را حل کرده اند‌. آینده حمل و نقل تهران به سمت حمل و نقل پاک و برقی خواهد بود.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *