جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 13751
  • انعقاد تفا‌هم‌نامه همکاری چهارجانبه بین سازمان‌های هواشناسی، نقشه برداری، فضایی و زمین شناسی
    انعقاد تفا‌هم‌نامه همکاری چهارجانبه بین سازمان‌های هواشناسی، نقشه برداری، فضایی و زمین شناسی

    انعقاد تفا‌هم‌نامه همکاری چهارجانبه بین سازمان‌های هواشناسی، نقشه برداری، فضایی و زمین شناسی

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه، در راستای توسعه همکاری‌ها و انجام طرح‌های مشترک در خصوص تبادل داده و اطلاعات، پیش‌بینی، پایش، آمادگی و مقابله با مخاطرات طبیعی و انجام طرح‌های مشترک در سطح کشور، مراسم امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه توسط روسای سازمان‌ هواشناسی کشور، سازمان فضایی ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در سازمان هواشناسی برگزار شد.

    توسعه همکاری‌ها و انجام طرح‌های پژوهشی و عملیاتی در زمینه‌های مشترک از جمله کاربرد فناوری‌های فضایی، تولید محصولات مشترک کاربردی و سامانه‌های اطلاعات مکانی، داده‌های مکان مبنا با هدف بهبود پایش، پیش‌بینی و کاهش اثر مخاطرات طبیعی موضوعات این توافق چهارجانبه است.

    گفتنی است در این مراسم سحر تاجبخش مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کل کشور، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رییس سازمان نقشه برداری، علیرضا شهیدی، رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی و مرتضی براری، رییس سازمان فضایی کشور حضور داشتند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *