شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 18467
  • رعایت اصول ساخت و ساز از جمله حقوق اساسی شهروندان است

    رعایت اصول ساخت و ساز از جمله حقوق اساسی شهروندان است

    مجتبی عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، به ضرورت اتخاذ تصمیم بر مبنای قانون و رعایت حقوق و نفع آیندگان، افزود: باید به گونه‌ای تصمیم گیری کنیم که آیندگان ما را به نیکی قضاوت کنند چراکه کیفیت زندگی فرزندان ما منوط به این امر است.

    وی رعایت اصول ساخت و ساز و شهرسازی را از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از شهرداران و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا در تصمیم گیری های خود، تمامی جوانب را در نظر گیرند.

    عبداللهی با اشاره به وضعیت خیابان‌ها، معابر، ساخت و ساز و نیازهای شهرستان فردیس، گفت: این شهرستان با توجه به تراکم بالای جمعیت و کمبود جدی در سرانه‌ها و زیرساخت‌ها باید به شکل ویژه مورد توجه مسئولان بویژه در مدیریت شهری قرار گیرد.

    وی افزود: تمامی شهرداران باید به کمبودها و نیازهای مردم بخصوص در محله‌های محروم اشراف داشته باشند و بر این اساس اعتبارات و بودجه خود را صرف آبادانی و رفع مشکلات کنند.

    استاندار البرز گفت: شهرداران و نظام مهندسی استان باید طی تعاملی ویژه در راستای ساماندهی ساخت وسازها و جلوگیری از بروز تخلفات اقدام کنند.

    وی جلسات کمیسیون ماده ۵ استان را با اهمیت دانست و از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا با برگزاری نشست‌های ویژه برای عدم انباشت پرونده و رسیدگی سریع به درخواست‌ها، اقدام کند.

    در این نشست ۱۰ پرونده مربوط به کرج، فردیس و نظرآباد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *