سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 8844
  • اهمال کاری در تعطیل کردن اماکن عمومی
    اهمال کاری در تعطیل کردن اماکن عمومی

    مزایده ملک اقدسیه خلاف قانون است

    حجت نظری در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری اظهار داشت: آگهی فروش خانه اقدسیه منتشر شده و باید به این مسأله توجه داشت که نه تنها عمارت اقدسیه بلکه هیچ یک از اموالی که به فروش می‌رسد منطبق با اراده شورا نیست و باید شهرداری قبل از فروش املاک از شورای شهر مجوز دریافت کند.

    وی افزود: بر اساس بند ۳ جزء ۳ ماده واحده سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۸، شهرداری مکلف است املاک قابل واگذاری را به شورای شهر تهران اعلام کند.

    نظری ادامه داد: همچنین طبق بند ۹ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و بند ۱۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یک خرداد سال ۹۵، شهرداری برای فروش بناهای خود باید از شورای شهر مجوز دریافت کند.

    این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: علیرغم همه این بندهای قانونی تا کنون و تا این لحظه مجوزی از شورای شهر اخذ نشده ولی فرآیند مزایده خانه اقدسیه آغاز شده است که این مزایده که ۲۳ بهمن شروع شده خلاف قانون بوده و باید هر چه زودتر ملغی شود.

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *