سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 20733
  • آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟
    معمای مسکن مهر بدون مشتری

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    میثم آذرسا با اشاره به منع قانونی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی، اظهار کرد: بر حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهر‌های استان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به این مشاوران اعلام می‌کنیم هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

    وی افزود: هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

    آذرسا عنوان کرد: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *