یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۲۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 3536
  • اجرای پروژه جنگل من در پاوه
    اجرای پروژه جنگل من در پاوه

    اجرای پروژه “جنگل من” در شهر پاوه

    برزن نیوز: انجمن محیط زیستی ژیوای با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه  اقدام به اجرای پروژه “جنگل من” در این شهر کرد.

    این حرکت که با استقبال خوبی از سوی مردم شهر پاوه صورت گرفت با کاشت ۵۰۰ نهال یک ساله درخت بنه و بلوط از درختان بومی زاگرس انجام شد.

    این پروژه که با کار کارشناسی در مورد مکان یابی و نوع درخت های کشت شده صورت گرفت در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ و با فراخوان دعوت انجمن ژیوای آغاز شد.

    انجمن ژیوای پاوه با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه اقدام به مکان‌یابی کارشناسی شده برای کاشت و همچنین برنامه ریزی جهت نگه داری از نهال های بنه و بلوط کردند.

    اعضای انجمن ابتدا از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر اقدام به آماده سازی و حصارکشی محل انجام پروژه و از ساعت ۲ بعد از ظهر با حضور گسترده مردم پاوه و فعالان زیست محیطی شهر های جوانرود و کرمانشاه و بانه وره همچنین با حمایت کونگ‌فو کاران پاوه با مربی گری استاد فاتح عبدی و انجمن فرهنگی ادبی هورام پاوه کاشت نهال‌ها انجام شد و فاز اول پروژه به اتمام رسید.

    در پایان انجمن ژیوای از تمامی دوستداران محیط زیست که در این امر مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی کرد. و همچنین از دوستداران محیط زیست برای مشارکت در برنامه های آتی این انجمن دعوت به عمل آورد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *