پنجشنبه , ۴ تیر ۱۴۰۵ - ۳:۴۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 21665
  • سرمایه‌گذاری درون‌زا؛ راهکاری کلیدی برای استفاده بهینه از منابع نفتی
    تاثیرات صنعت نفت در شهرهای ایران

    ادغام سه سازمان در نفت ، راه و نیرو قطعی شد

    با دستور رئیس جمهور شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت که زیرمجموعه وزارت نفت است، ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت که زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است و بخش بهره‌وری انرژی برق از سازمان ساتبا که زیرمجموعه وزارت نیرو است تحت عنوان سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی با هم ادغام می‌شود.


    مطلب پیشنهادی

    طرح جدید بلندمرتبه‌سازی تهران روی میز بررسی؛ ساخت‌وسازها با الگوی تازه دنبال می‌شود

    طرح جدید بلندمرتبه‌سازی تهران روی میز بررسی؛ ساخت‌وسازها با الگوی تازه دنبال می‌شود

    برزن نیوز: محمد سرلک، مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران، با تشریح آخرین …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *