دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 2533
  • افزایش درجه شهرداری سنندج
    افزایش درجه شهرداری سنندج

    ارتقاء یک درجه ای شهرداری سنندج گامی مهم برای توسعه شهر است

    شهردار سنندج گفت: وزیر کشور در نامه‌ای با ارتقای درجه شهرداری سنندج موافقت کرد و بر این اساس درجه شهرداری سنندج از ۱۰ به ۱۱ ارتقا یافت. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، مهندس حشمت اله صیدی با اعلام اینکه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور طی نامه ای با ارتقاء یک درجه ای شهرداری سنندج موافقت و آن را ابلاغ کرد گفت: شهرداری ها بر اساس بسیاری از فاکتورها درجه بندی شده که این درجه بندی از یک تا ۱۲ است.
    وی افزود: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره سه ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران که سال۱۳۷۰به تصویب هیأت وزیران رسید و همچنین اصلاحیه بعدی آن بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر در جه بندی شهرداری ها صورت می گیرد.
    شهردار سنندج، افزود: درجه قبلی شهرداری ۱۰ بود که با پیگیرهای این شهرداری و حمایت های استاندار کردستان شهرداری سنندج به درجه ۱۱ ارتقاء یافت.
    صیدی عنوان کرد: جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت، توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ارتقاء درجه شهرداری ها تاثیر گذار است.
    وی خاطرنشان کرد: درجه بندی شهرداری ها ملاک عمل برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار و دریافت اعتبارات ملی قرار می‌گیر ید.
    شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: با ارتقاء یک درجه ای شهرداری سنندج بتوانیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و خدماتی گام مهمی در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر برداریم.



    مطلب پیشنهادی

    قول مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی به کارگران

    قول مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی به کارگران

    مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه‌دار نکنیم، آرام نمی‌نشینیم، گفت: تا کنون برای ساخت ١۴٠ هزار واحد مسکن کارگران زمین تامین و به مدیران صنایع ارائه شده‌ است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *