دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 13747
  • اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود
    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    اسلامی: تفاهم‌نامه خانه‌دار شدن خبرنگاران منعقد می‌شود

    محمد اسلامی روز شنبه درآیین افتتاح پروژهای عمرانی وزارت راه و شهرسازی در ملارد به خبرنگار ایرنا گفت: تفاهم نامه ای با وزیر ارشاد برای خانه دار شدن خبرنگاران تنظیم شده و امضا می شود.

    وی ادامه داد: براین اساس مقدمات برای خانه دار شدن اصحاب فرهنگ و رسانه در اقدام ملی مسکن در دست انجام است و خبرنگاران هم صاحب خانه می شوند.

    اسلامی همچنین گفت که سیاست وزارت راه و شهرسازی اتمام پروژه‌های روبنایی و زیربنایی بود و گوشه ای از آن، بهره برداری از بیش از ۷۰ بیمارستان در دولت تدبیر امید بود که ۹ بیمارستان آن “لوکس” است.

    وی با با اشاره به کمبودهای زیرساختی در شهرستان ملارد اظهار داشت :یک فرهنگسرا در شهر صفادشت ملارد برای افزایش سرانه ها و جبران کمبودها تقدیم مردم می شود.

    اسلامی با بیان اینکه کاستی های مسکن مهر باید در شهرستان ملارد جبران شود، بیان کرد: قرارداد مشارکت اداره کل راه و شهرسازی با شهرداری در رابطه با ایجاد زیرساخت ها و فضای سبز در مسکن مهر صفادشت منعقد شده است.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی ایجاد زیرساخت هایی دیگر در مسکن مهر ملارد، گفت: مدرسه، فرهنگسرا، خانه بهداشت و پروژه های روبنایی که منطبق بر نیاز مردم باید ساخته و تقدیم آنان شود.

    اسلامی به ایجاد پروژه های روبنایی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: پروژه ها باید در کمترین زمان ساخته و تقدیم مردم شود نه اینکه ساخت آن ها ۱۰ سال طول بکشد.

    وی تصریح کرد: مسکن مهر تنها ساخت مسکن نیست بلکه باید به کلانتری، سرای محله، مراکز تجاری، فرهنگسرا، مدرسه و مراکز بهداشتی مجهز شود.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *