شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 18034
  • کرج معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از اصلاح و تصویب ضوابط ساخت‌وساز در پهنه گسلی شهر کرج خبر داد.
    تدوین ۱۱ مرحله از طرح تفصیلی کرج

    اقلیم کرج مهمترین عنصر هویت ساز است

    به گزارش برزن نیوز به نقل از شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار با اشاره به اینکه بیست و یکم فروردین ماه هرسال نسبت به برگزاری برنامه های متعددی در راستای زنده نگهداشتن هویت و داشته های فرهنگی کرج اقدام می شود، اظهارداشت: در کلانشهر کرج سرمایه های اجتماعی متعددی وجود دارند که می توانیم با بهره مندی از این ظرفیت ها و رفع موانع قدم های موثر تری را برداریم.

    وی از گل لاله به عنوان نماد و سمبل روز فرهنگی کرج یاد کرد و اذعان داشت: گل لاله نماد ایثار و شهادت است و استان البرز در دوران دفاع مقدس، شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است در این راستا جشنواره لاله ها در کرج به عنوان نماد فرهنگی این شهر مطرح شده است.

    ایزدیار با تأکید بر این‌که باید با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف در حوزه فرهنگ نقش آفرینی کرد، یادآور شد: اگر در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری و هزینه شود؛ بسیاری از هزینه‌های مدیریت شهری کاهش می یابد.

    سخنگوی شور ای اسلامی شهر کر ج ضمن اشاره به برخی اقدام های صورت گرفته و تبیین نقش و تاثیر فرهنگ در جامعه، آمادگی شورای شهر را برای حمایت بیشتر و موثر تر برای فرهنگ و هنر این کلانشهر اعلام کرد.

    به گفته نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ؛ امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت پرسنل شهرداری , صاحبنظران , هنرمندان , فرهیختگان و نخبگان شهر در جهت تبیین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی , بهره گیری از زیرساخت‌های فرهنگی گام برداریم.



    مطلب پیشنهادی

    حمل و نقل در سال 1401؛ از کاهش سهم حمل و نقل ریلی بار تا افزایش تلفات حوادث رانندگی

    حمل و نقل در سال ۱۴۰۱؛ از کاهش سهم حمل و نقل ریلی بار تا افزایش تلفات حوادث رانندگی

    کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *