جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 17700
  • انتشار به‌ هنگام و صحیح اطلاعات درخواستی شهروندان از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
    انتشار به‌ هنگام و صحیح اطلاعات درخواستی شهروندان از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

    انتشار به‌ هنگام و صحیح اطلاعات درخواستی شهروندان از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

    جلسه بررسی عملکرد یک‌ساله سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، با حضور فاطمه سادات حمیدیان رئیس مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، معاونین، مدیران کل و نمایندگان پاسخگو در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شرکت‌ها و ­سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

    در این جلسه  حمیدیان  ضمن بررسی عملکرد و تبیین اهداف این سامانه بر اهمیت پیگیری درخواست‌ها،‌ خواسته‌ها، مطالبات شهروندان و تعیین و تکلیف درخواست‌های تعلیق‌شده در سیستم تأکید کرد.

    وی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه خواست که اطلاعات مورد نیاز را بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر روی سامانه قرار دهند.

     رئیس مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: ارتقاء رتبه وزارت راه و شهرسازی و کلیه زیر مجموعه‌ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ضروری است.

    گفتنی‌است دیگر موضوع حائز اهمیت آن است که در یک‌سال اخیر موضوع شفافیت اطلاعات از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و رتبه وزارت راه و شهرسازی از ردیف سیزدهم به نهم ارتقاء یافته است.

    همچنین در پایان جلسه مقرر شد که پنج شرکت یا سازمان برتر و پیشرو در شفافیت و انتشار آزاد اطلاعات به وزیر راه و شهرسازی معرفی شوند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *