پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ قبل از ظهر
  • کد خبر 20198
  • روايت بانك مركزي از تعداد مسكن دولتي
    رفع دغدغه مسکن کارگران چگونه ممکن است؟

    بازار مسکن کاهشی نبوده بلکه دچار‌رکود شده است/ لزوم افزایش همکاری‌های میان بخشی و پرداخت تسهیلات

    فیروزی پوربادی ادامه داد: رکود در بازار‌مسکن موجب شده تا برخی گمان کنند بازار مسکن دچار کاهش قیمت شده است. متاسفانه در شرایط حال‌حاضر‌به سبب عدم تسهیلات و مشکلات مطرح، امکان خرید مسکن از قشر متوسط و رو به پایین جامعه سلب شده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس  با تاکید بر لزوم افزایش ساخت و ساز در بازار‌مسکن تصریح کرد: سیاست‌گذاری‌ها اگرچه مثمرثمر اما نتیجه خاص خود را مبرهن نکرده است. متاسفانه تقویت و افزایش تولید نیز به جد در دستورکار قرارنگرفته و رکود فعلی بیش از هرچیز به سبب مشکلات مالی مردم اسست.

    او همچنین خاطرنشان کرد: تلاش‌های دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی و مجموعه مدیریتی حوزه مسکن مبرهن است و همواره اهتمام دارند تا گام‌های بزرگی در این حوزه رویت شود.

    نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت افزایش همکاری دستگاه‌های اجرایی و همچنین همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن ادامه داد: به منظور نمایان شدن اثرات سیاست‌گذاری‌های درست در حوزه مسکن، ضرورت دارد تا همکاری‌های میان بخشی افزایش یابد و اختصاص تسهیلات بیش از پیش شود.

    وی در پایان این گفت‌وگو با اشاره به معضلات نبود مصالح و منابع مالی کافی برای ساخت مسکن متذکر شد: به منظور کسب نتیجه درست از سیاست گذاری‌ها ضرورت دارد تا اختصاص مصالح و زمین تسهیل گردد و روند ساخت مسکن تسریع شود.

    افکارنیوز



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *