سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۸ قبل از ظهر
  • کد خبر 524
  • تکمیلی در خصوص زمین خواری در قزوین

    به گزارش برزن نیوز مدیر کل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد به محض اطلاع از موضوع احتمال جعل اسناد، یک تیم ویژه جهت بررسی، تحقیق و رسیدگی به آن در این اداره کل تشکیل گردیده است.بازداشت ۲ نفر از پرسنل این اداره کل که متهم اصلی بازنشسته است.

    مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت موضوع املاک و اراضی ملی گفت: به محض کشف مغایرت و خطای احتمالی در چند پرونده در این حوزه، این اداره کل خود به عنوان شاکی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در کشف، پیگیری و تحقیقات لازم در این خصوص حضور مستقیم، مستمر و جدی داشته و همکاریهای لازم را بکار گرفته است.

    به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی ضمن قدردانی از مراجع قضایی در خصوص رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: حفظ و پاسداشت اراضی ملی و دولتی از جمله مهمترین موضوعات راه و شهرسازی بوده و در همین راستا در سال گذشته یگان ویژه حفاظت از اراضی دولتی در این اداره کل تشکیل گردیده است.
    وی افزود: از اینرو به محض اطلاع از احتمال وجود جعل اسناد در این اداره کل، موضوع به مراجع قضایی گزارش شده و همه ی همکاریهای لازم جهت تحقیق، بررسی و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفته است.
    حق لطفی با بیان اینکه در این راستا ۱ نفر از کارشناسان و یک نفر هم از کارکنان بازنشسته سازمان بازداشت شده اند اضافه کرد: تعداد محدودی نیز در روند رسیدگی به پرونده به دادسرا احضار گردیده اند.
    مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه میزان کل رقم برآورد شده در این پرونده در حدود ۴۰ میلیارد تومان می باشد، خاطرنشان کرد: با بررسی و پیگیریهای دقیق به عمل آمده، تعدادی از اسناد جعلی مورد ادعا به شکل صحیح صادر و تنظیم گردیده و از نظر این اداره کل به نحو صحیح به سایر اشخاص منتقل گردیده است که مراتب به شکل مکتوب به دادسرای استان نیز اعلام شده است.
    حق لطفی در پایان با اشاره به اینکه پس از کشف موضوع یک تیم ویژه جهت رسیدگی به آن در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده یادآور شد: اتهامات مطروحه در مرحله تحقیقات بوده و در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال رسیدگی است.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *