پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 3881
  • خوره شورا به جان شهر کرمانشاه/ تعلل فرمانداری و آغاز تنش‌ شورایی‌ها
    خوره شورا به جان شهر کرمانشاه/ تعلل فرمانداری و آغاز تنش‌ شورایی‌ها

    خوره شورا به جان شهر کرمانشاه/ تعلل فرمانداری و آغاز تنش‌ شورایی‌ها

    به گزارش برزن نیوز به نقل از مرصاد شورای شهر کرمانشاه در چندماه گذشته آنقدر در مورد شهردار مستعفی کارشکنی کرد تا بالاخره وی مجبور به استعفا شد و برخلاف اصرار اعضا در مورد کسالت شهردار برای قبول استعفا، وی در نامه استعفایش این کارشکنی‌ها و جلوگیری از خسارت بیشتر به شهر را دلیل این استعفا عنوان کرده بود.

    اعضای شورای شهر هرطور بود شهردار را برکنار و حامد لعل‌بخش را با اجماع اعضا به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب کردند، اما این اجماع چند روز بیشتر طول نکشید و ظاهرا منافع اعضا با این انتخاب برآورده نشده که حالا با لابی‌گری سعی در تعویض وی دارند.

    شنیده‌ها حاکی است برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه در لابی‌های شبانه خود تصمیم گرفته‌اند لعل‌بخش را برکنار و علی‌حیدر کرمی را به جای وی برگزینند.

    در حالی که فصل امور عمرانی شهرداری است و باید مدیریت شهری بدون دغدغه به این امور بپردازد، شهر بی‌شهردار شده است. حالا سوال این است که این تعلل فرمانداری در معارفه سرپرست شهرداری چه معنی می‌تواند داشته باشد.

    فرماندار کرمانشاه که در چندساله اخیر کار چندان خاصی انجام نداده است در این امر به این مهمی که سرنوشت اجتماعی یک میلیون نفر به این موضوع گره‌ خورده است چرا تعلل می‌کند، آیا استاندار و وزارت کشور نمی‌خواهند وارد عمل شوند و این موضوع خاتمه دهند؟

    با این کار تنش‌های شورای شهر آغاز می‌شود

    ابراهیم مرادی، سخنگوی شورای شهر کرمانشاه  در مورد این شنیده‌ها اظهار داشت: متاسفانه همواره هستند افرادی که قانون را زیر پا می‌گذارند.

    وی افزود: در عین قانونمندی شهردار استعفا داده، در عین قانومندی استعفا پذیرفته شده و لعل بخش به عنوان سرپرست شهرداری در جلسه شورای شهر انتخاب شده است.

    مرادی تصریح کرد: هرکس بر خلاف این چارچوب قانونمند اقدام کند، افکار کثیف و منفی دارد و با این حال شورا روی خوش نخواهد دید و تنش ها در شورای شهر شروع خواهد شد.

    سخنگوی شورای شهر کرمانشاه بیان داشت: فرماندار کرمانشاه نباید در معارفه سرپرست تعلل می کرد و تعلل وی و همچنین رییس شورای شهر ما را ناراحت کرده، باید معارفه انجام می شد و کارهای شهرداری از سر گرفته می‌شد.

    وی ادامه داد: چرا هنوز سرپرست پشت میزش ننشسته، چه پروسه زمانی باید بگذرد، آیا استعلام می خواهد و چقدر معطلی می‌خواهد، آیا سنوات گذشته به این صورت بوده و اینکه اگر سرپرست چهره منفی و ضعیفی است چرا سنوات قبلی سرپرست شده و الان که در یک پست عالی است دارند سنگ اندازی می‌کنند؟



    مطلب پیشنهادی

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    شهر کرج در فهرست ۱۰ شهر برتر نوسازی مسکن معرفی شد

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انتخاب شهر کرج به عنوان ۱۰ شهر برتر در زمینه عملکرد کلی نوسازی مسکن در سطح کشور خبر داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *