شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 14646
  • رفع تبعیض در مزایای پرداختی بین دستگاه‌ها و واحدهای تابعه استانی ضروری است
    رفع تبعیض در مزایای پرداختی بین دستگاه‌ها و واحدهای تابعه استانی ضروری است

    رفع تبعیض در مزایای پرداختی بین دستگاه‌ها و واحدهای تابعه استانی ضروری است

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نشست هم اندیشی تدوین «لایحه نظام جامع و عادلانه پرداخت حقوق و دستمزد» به دعوت سازمان اداری و استخدامی و با حضور معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی کشور، در محل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران برگزار شد.

    حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در این جلسه بر لزوم تعیین مبنای مشخص برای نظام‌مند کردن پرداخت حقوق و مزایا تاکیدکرد و افزود: سازمان از دو ماه گذشته بر تدوین این لایحه تمرکز داشته است، در هر حال هدف این است که هر کسی در هر کجای ایران اسلامی در دستگاه‌های اجرایی به خدمت گرفته می‌شود، در یک چارچوب مشخص و عادلانه دریافتی داشته باشد.

    وی از همه دستگاه‌ها خواست تا یک نماینده خبره و تام‌الاختیار به سازمان اداری و استخدامی کشور مامور کنند که در تدوین لایحه نظام جامع و عادلانه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت، دغدغه‌های دستگاه‌های مختلف را دنبال کنند.

    در ادامه نیز معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پپرامون تدوین «لایحه نظام جامع و عادلانه پرداخت حقوق و دستمزد» و تشریح مسائل مربوط به حقوق و مزایا پرداختند.

    علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی گفت: قطعا اصلاح ساختار پرداخت حقوق و مزایا زمان‌بر خواهد بود، اما در کوتاه مدت می توان در همین قانون بودجه ۱۴۰۱ در اعتبارات هزینه ای و مزایای پرداختی بین استان‌ها عدالت توزیعی را عملیاتی کرد و گام نخست را در حل این مساله برداشت.

    وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی می توانند با تدبیر خود تبعیض را در استان ها و مناطق که در صف اجرای ماموریت و وظایف داستگاه ها قرار دارند برطرف کنند، ابراز امیدواری کرد با نگاه تحولی که به این موضوع وجود دارد، لایحه پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور به نتایج مطلوب و اجرایی برسد.



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *