چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۴۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 16204
  • نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد
    ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در کدام استان ها امکان پذیر است؟

    ساختمان‌های نهضت ملی مسکن در یزد ویلایی ساخته می‌شوند

    خواجه رضایی امروز در اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان اظهار داشت: بحث آسایش و آرامش در منزلی که به معنای واقعی کلمه سرپناه، محل آرامش، رشد و نمو باشد موضوع بسیار مهمی است که باید حتما در ارتباط با طرح‌های مسکن مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خاطرنشان کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی که امروز در جامعه شاهد هستیم به واسطه مشکلات و معضلاتی است که در حوزه معماری و شهرسازی داریم.

    وی تصریح کرد: بحث ویلایی‌سازی تصمیم بسیار سختی در انبوه‌سازی مسکن است اما در استان یزد این تصمیم‌گیری انجام شده و در حال حاضر بررسی در ارتباط با آن در حال انجام است.

    خواجه رضایی خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با مسکن به صورت هفتگی و منظم در استان یزد و با حضور استاندار پیگیری می شود تا بتوانیم در حوزه رفع مشکلات با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: موضوع مسکن صرفا مربوط به ساخت و ساز نیست بلکه مسکن آثار و تبعات اجتماعی بر آینده دارد و به همین دلیل باید توجه بسیار ویژه و خاصی در ارتباط با طراحی، معماری، سبک ساختمان و همچنین فضاسازی‌های لازم عمومی داشته باشیم.

    وی گفت: برای استان یزد بالغ بر ۶۰ هزار مسکن در نظر گرفته شده و با ساخت و بهره برداری از این واحدها، بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در جامعه و برای مسکن وجود دارد برطرف می شود./ تسنیم



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *