یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۷ قبل از ظهر
  • کد خبر 2577
  • آماده باش در منطقه 12

    شهرداری منطقه ١٢ تهران همچنان در حالت آماده باش

    شهردار قلب تهران با اشاره به اینکه کلیه ی واحدهای اجرایی و پشتیبانی در آماده باش کامل هستند از آمادگی این منطقه جهت اسکان اضطراری شهروندان خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٢ تهران ، دکتر پیمان حسین محسنی شهردار قلب تهران با اعلام این مطلب افزود : بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵/٢ ریشتری ملارد ، ستاد مدیریت بحران منطقه ١٢ با حضور کلیه ی اعضاء تشکیل و ضمن بازدید میدانی ، ارزیابی اولیه از سطح محدوده منطقه به عمل آمد که خوشبختانه با موضوع خاصی روبرو نشدیم .
    وی افزود: پس از ارزیابی صورت گرفته ضمن اعلام آماده باش به کلیه ی واحدهای اجرایی و پشتیبانی ، دستور پذیرش شهروندان مراجعه کننده به ستاد مدیریت بحران منطقه در میدان امام خمینی(ره) که مجهز به تجهیزات مناسب و کامل بوده و امکان اسکان اضطراری ٢٠٠ نفر را دارد صادر شد.
    محسنی با اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله دربهای بوستانها باز بوده افزود : کلیه ی سرویسهای بهداشتی بوستانهای سطح منطقه نیز در همان ساعات اولیه آماده ی ارائه سرویس به شهروندان شد.
    شهردار قلب طهران در ادامه توزیع ١٢٠ تخته پتو بین مردم در پارک شهر را از دیگر اقدامات این منطقه برشمرد و ادامه داد : با همکاری نیروی انتظامی و اجرائیات مدیریت شهری وظایف محوله در حوزه ی امنیت مردم به خوبی به اجرا درآمد.
    شهردار منطقه ١٢ در پایان به استقرار مسئولان ستاد بحران نواحی شش گانه به همراه کلیه عوامل ذیربط جهت انجام ماموریتهای محوله خبر داد و گفت: شهرداری منطقه ١٢ و ستاد مدیریت بحران این منطقه تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل می باشند



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *