سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 2331
  • برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری
    پبرگزاری چهاردهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

    شهرها در رویکرد پژوهشی با یکدیگر رقابت داشته باشند

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: کلانشهرهای کشور در رویکرد پژوهشی با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند تا به سمتی حرکت کنیم که تکریم پژوهش تنها در سخنرانی ها و مقالات تجلی نداشته باشد. 
    اکبر سلیم نژاد در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کرج از نمایشگاه استانی هفته پژوهش که در محل دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، در جمع اصحاب رسانه و خبر اذعان داشت: در مجموع فضای نمایشگاه و حال و هوای غرفه های برپا شده را مثبت ارزیابی می کنم و امیدوارم که حمایت مسئولان از پژوهشگران و طرح های پژوهشی تنها در بازدید از چنین فضاهایی نمود نداشته باشد و در ورطه اقدام و عمل نیز نمود پیدا کند. وی افزود: خوشبختانه مدیریت شهری کرج به صورت یکپارچه و در قالب چندین غرفه در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری حضور یافته و دستاوردهای پژوهشی مدیریت شهری را به نمایش گذاشته است و همچنین چندین کارگاه آموزشی و مسابقات دانش آموزی و دانشجویی نیز برای علاقمندان برپا گردید و در مجموع مباحث مطرح شده می تواند نقشه راه ما برای حرکت در این مسیر باشد.
    این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: باید از تمام عوامل و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه کمال تقدیر و تشکر را داشت و یقین دارم که توجه به مباحث پژوهشی در دولت دوازدهم رشد بهتری خواهد داشت و همچنین دوره جدید مدیریت شهری کرج نیز خواستار برقراری روابط حسنه با مراکز علمی و دانشگاهی است و بنا داریم تا بستر مناسب برای تجاری سازی ایده های پژوهانه را فراهم آوریم.
    سلیم نژاد در ادامه اضافه کرد: چنانچه خواستار داشتن و ساختن جامعه ای پیوند خورده با علم و عمل هستیم باید آموزش های پایه ای داشته باشیم و افراد را از سنین پایه و از دوران دانش آموزی و دانشجویی با مفاهیم علمی و همچنین اصول تحقیق و پژوهش آشنا سازیم تا از قلب شهرهای کشور شخصیت های فرهیخته و تاثیرگذاری را تحویل جامعه دهیم و آنها به فردای این مرز و بوم خدمت خواهند کرد. یادآور می شود نمایشگاه هفته پژوهش البرز با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل دانشگاه پیام نور کرج افتتاح شد و متشکل از ۳۵۰ غرفه از چهارم الی نهم آذر ماه سال‌ جاری برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.



    مطلب پیشنهادی

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    معروف‌ترین مجسمه‌های شهری جهان + عکس

    از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه‌هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده‌اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *