پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 15965
  • همه نهادها باید مجوز ساخت ساختمان بگیرند | ساخت و ساز در کشور نباید سلیقه ای انجام شود
    درخواست کمک چمران از دولت برای نوسازی تاکسی‌ها / تذکر شورا به شهرداری درباره «تهران من»

    شورا نباید دخالتی در انتصابات شهرداری داشته باشد/ پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی ترافیک تهران در مهر

    مهدی چمران در حاشیه هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتصابات جدید شهرداری تهران گفت: شورا اساسا نباید دخالتی در انتصابات شهرداری داشته باشد و ما نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد؛ اما خواهش می‌کنم ما را وارد موضوع انتصابات نکنید.

    وی افزود: البته ما به شهردار تهران مشورت و مشاوره می‌دهیم و این کار نیز توسط تمام اعضا انجام می‌شود و هر جا که صلاح باشد این مشاوره‌ها ارائه خواهد شد.

    رییس شورای شهر تهران درخصوص احکام یک ساله مدیران شهرداری نیز گفت: این به معنای این نیست که شهردار تهران بخواهد همه مدیران شهری را تغییر بدهد. البته عملکرد آنها در یک سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتا در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

    چمران در پاسخ به این پرسش که شهرداری تهران چه تمهیداتی را برای آغاز سال تحصیلی جدید در نظر گرفته است، ادامه داد: در این خصوص همانند سنوات گذشته ستاد بازگشایی مهر با همراهی و مشارکت مدیریت شهری، آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی تشکیل می‌شود و در این خصوص تصمیماتی اخذ خواهد شد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا همزمان با آغاز سال تحصیلی اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان حمل و نقل خواهند شد یا خیر؟ گفت: در این ارتباط خبری ندارم البته پیش‌تر گفته شده بود که تا پایان شهریورماه اتوبوس‌ها و نهایتا اول مهرماه وارد خواهد شد که اطلاعات بنده نیز در همین خصوص است.

    چمران درباره ترافیک همزمان با سال تحصیلی جدید نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود که همزمان با سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی پس از دو سال وقفه به صورت غیرحضوری به دلیل کرونا، شاهد ترافیک بیست درصدی همزمان با سال جدید تحصیلی باشیم که در این زمینه نیز باید تمهیداتی در نظر گرفته شود./ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *