شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۳۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 3832
  • عدالت در تقسیم منابع شهری مهم‌ترین دغدغه امروز شورا است
    عدالت در تقسیم منابع شهری مهم‌ترین دغدغه امروز شورا است

    عدالت در تقسیم منابع شهری مهم‌ترین دغدغه امروز شورا است

    مهدی محمدی، رئیس شورای شهر بجنورد گفت: در جامعه خبری رسانه‌ها یکی از پایه‌های شفافیت و اطلاع‌رسانی به مردم هستند و مردم نیز حق‌دارند بدانند خادمین آن‌ها چه تصمیم‌هایی می‌گیرند، امروز خبرگزاری برنا در این زمینه در سطح استان بسیار موفق عمل کرده و این رسالت را به‌خوبی انجام می‌دهد.

    مهدی محمدی با اشاره به جلسه امروز شورای شهر گفت: در جلسه امروز بیشترین زمان به ارائه گزارش شش‌ماهه تا انتهای خردادماه معاونت عمرانی از حوزه‌های مختلف و فعالیت‌هایی که در سطح شهر انجام‌شده بود اختصاص یافت.

    محمدی با اشاره طرح استعفا رئیس کمیسیون عمران ادامه داد: این استعفا در جلسه شورا رد شد، به عقیده بنده تصمیم درستی هم گرفته شد، مهندس موسوی در حدود ۹ ماه مسئولیت این بخش را به عهده گرفته‌اند و موظف هستند که بک گزارش عملکردی بدهند، از طرفی تا انتخابات مجدد هم‌زمان زیادی نمانده است.

    رئیس شورای شهر بجنورد رضایت مردم را از مهم‌ترین دغدغه شورا دانسته و افزود: مردم از قشرهای مختلف هستند و نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی دارند به همین دلیل برای جلب رضایت همگانی کار را سخت می‌کند اما ما مردم خوبی داریم و سعی می‌کنیم که این رضایت‌مندی را در سطح قابل قبولی نگه‌داریم.

    وی ادامه داد: حوزه درآمدهای شهری نیز یکی از مسائل مهم نه‌تنها در بجنورد که در اکثر شهرداری‌ها است، پروژه‌هایی که در قالب بودجه سال ۹۷ تعریف کرده‌ایم ابتدایی‌ترین موردبحث اعتبارات است، اگر این بودجه را ده برابر هم افزایش دهیم اما اعتبار نداشته باشیم فقط یکسری ردیف و بودجه بی‌فایده است.

    عدالت در تقسیم منابع شهری باید اجرا شود

    مهدی محمدی با تأکید بر رعایت عدالت در تقسیم منابع شهری گفت: در گزارش معاونت عمران که امروز داده شد مشخص بود که ۹۰ درصد از عملیات عمرانی در حاشیه شهر انجام‌شده است، اگر ۴۵ هزار مترمربع آسفالت صورت گرفته ۹۰ درصد آن در حاشیه‌ها بوده است

    وی ادامه داد: به سمتی می‌رویم که یک توسعه متوازن را در شهر داشته باشیم و تمام سعی و تلاش ما عدالت محوری در بودجه سالیانه است تا رضایت مردم حاصل شود.



    مطلب پیشنهادی

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود

    طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *