پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۲۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 3222
  • لندن به آمستردام در کمتر از 4 ساعت! 4 آوریل؛ راه اندازی سرویس جدید شرکت یورو استار
    لندن به آمستردام در کمتر از ۴ ساعت! ۴ آوریل؛ راه اندازی سرویس جدید شرکت یورو استار

    لندن به آمستردام در کمتر از ۴ ساعت! ۴ آوریل؛ راه اندازی سرویس جدید شرکت یورو استار

    آیا این خط ریلی سریع السیر خطوط هوایی را به چالش می کشد؟

    شرکت یورو استار از راه اندازی مسیر جدیدی در خطوط سریع السیر خود خبر داده است که مسیر لندن به آمستردام را در عرض ۳ ساعت و ۴۱ دقیقه طی می کند.  روزانه دو قطار در ساعت های ۸:۳۱ دقیقه و ۱۷:۳۱ دقیقه با سرعتی زیاد لندن را از ایستگاه  سنت پانکراس به مقصد این شهر هلندی(آمستردام) ترک خواهند کرد. قیمت بلیط های یک طرفه این مسیر ۳۵ پوند است. بلیط های ارئه شده برای این مسیر از روز ۲۰ فوریه و همزمان با افتتاحیه خدمات قابل خریداری است. در مسیر بازگشت لازم است که مسافران قطارشان را تغیییر دهند تا اقدامات امنیتی مثل بررسی پاسپورت انجام شود. به هر حال این یک توافق بین دولت انگلیس و هلند تا پاسپورت مسافران قبل از خروج از هلند بررسی شود.

    نیکلاس پتروویچ، مدیر اجرایی یورواستار، می گوید:

    راه اندازی سرویس ما به هلند، پیشرفت هیجان انگیزی در سفرهای ریلی است و عصر جدید راه آهن بین المللی با سرعت بالا را نوید می دهد.

    با ارائه خدمات مستقیم از انگلستان به هلند، فرانسه و بلژیک، ما ارتباط بین انگلیس و سه کشور برتر تجاری اروپا را برقرار می سازیم.

    لندن به آمستردام در کمتر از 4 ساعت! 4 آوریل؛ راه اندازی سرویس جدید شرکت یورو استار

    این خط جدید منجر به سرمایه گذاری گسترده در راه آهن سریع السیر در هر دو طرف خط ریلی می شود.

    راه اندازی مسیر لندن به آمستردام نه تنها یک خط سریع از انگلستان به هلند را ایجاد کرده است بلکه باعث شده برای مسافرانی که از لندن به بروکسل سفر می کنند ۱۷ دقیقه در زمانشان صرفه جویی شود و مدت زمان این سفر را از ۲ ساعت و ۵ دقیقه به ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه کاهش داده است و البته باید گفت که این یک رکورد است!

    یکی از سوالات پیش رو این است که آیا این خط ریلی سریع السیر خطوط هوایی بین این دو شهر را به چالش خواهد کشید؟ در حال حاضر پرواز از لندن به آمستردام  حدود یک ساعت طول می کشد که  البته شامل مسیر شهر به فرودگاه مبداء و همینطور مسیر فرودگاه مقصد به شهر نمی شود. مسافران قطعا از مسافرت با این قطارها لذت خواهند برد چرا که در تمام مسیر می توانند از WiFi قطارهای یورو استار که به صورت رایگان در دسترس آنهاست استفاده کنند همینطور اگر مقصدشان بلژیک باشد از توقف قطار در این مسیر استفاده می کنند ضمن اینکه هزینه ای برای حمل بار از مسافران اخذ نخواهد شد.

     



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *