سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 13770
  • مجموعه تاریخی گردشگری رازی برنده جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی شد
    مجموعه تاریخی گردشگری رازی برنده جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی شد

    مجموعه تاریخی گردشگری رازی برنده جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی شد

    به گزارش برزن نیوز به نقل از  از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، این مجموعه تاریخی – گردشگری، پیشتر در پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران، رتبه سوم این جایزه را در بخش گردشگری از آن خود کرده بود.

    بر اساس این گزارش، جایزه مدیریت شهری اسلامی ایرانی به همت «کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی» و «مجمع جهانی شهرهای اسلامی» و با تأکید بر «آموزه‌های سبک زندگی اسلامی – ایرانی» سازماندهی شده است.

    این جایزه اهدافی از قبیل کاربردی‌ ساختن آموزه‌های سبک زندگی اسلامی – ایرانی و سند الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت را پیگیری کرده است و برنامه ریزان آن مصمم هستند ضمن تعامل و تشریک‌مساعی تخصصی با جامعه علمی و اجرایی مدیریت شهری، به جریان انتقال تجارب به سایر کشورهای اسلامی کمک کنند.

    علاوه بر معاونت فنی و عمرانی که به عنوان کارفرمای طرح احداث مجموعه تاریخی – گردشگری رازی، حایز رتبه برتر در بخش توسعه و عمران شهری شناخته شده است، منطقه ۱۲ شهرداری تهران نیز به دلیل اجرای طرح مرمت و احیای خانه اردیبهشت عودلاجان حایز رتبه برتر در محور معماری شده است و در سایر بخش‌ها عنوان شهرداری‌های ملایر، کرمان، کرج، قزوین، گرمسار و خوی به چشم می‌خورد.

    مجموعه گردشگری و تاریخی رازی در زمینی به مساحت ۴۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در منطقه ۲۰ و در جوار برج تاریخی طغرل احداث شد و در تاریخ پنجم خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مجری این طرح عمرانی بوده است.



    مطلب پیشنهادی

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    آیا امتیاز مسکن مهر قابل خرید و فروش است؟

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *