جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۴۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 16481
  • مدیریت شهری ششم دارای مدیریت مشارکتی است/ ساختمان‌های بالای ۶ طبقه تهران شناسنامه دار می‌شوند

    مدیریت شهری ششم دارای مدیریت مشارکتی است/ ساختمان‌های بالای ۶ طبقه تهران شناسنامه دار می‌شوند

    علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین و بهره برداری از دستاوردهای سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری ششم دارای مدیریت مشارکتی است گفت: این به معنای آن است که ظرفیت‌های خود را با مردم و سازمان‌ها به اشتراک گذاشتیم.
    وی ادامه داد: تکیه بر دانش و بهره‌مندی از ظرفیت حوزه‌های دانشی کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری ششم بوده است.
    زاکانی با بیان اینکه تهران مخاطرات متعددی دارد اظهار کرد: طوفان، زلزله، فرونشست و سیل خطرات بسیاری را به شهروندان تحمیل می‌کند و به دلیل ۱۲ هزار بافت ناپایدار باید به سمت نوسازی حرکت کنیم.
    شهردار تهران تصریح کرد: بزرگترین گره ترافیکی شهر ترافیک است و چندین سال است که روح و روان شهروندان را آزار می‌دهد و باید کاری کنیم تا این مشکل برطرف شود.

    وی در پایان با اشاره به گروه‌های مسجد محور خاطرنشان کرد: در بستر این برنامه جوانان ما آموزش می‌بینند همچنین تیم‌های ارزیابی شهر نیز از ۵ نهاد دور یکدیگر جمع می‌شوند تا به تمام حوزه‌های ایمنی بخش توجه داشته باشند و برای هر ساختمان شناسنامه‌ای ایجاد کرد.
    موج



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *