شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۰۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 17541
  • مشارکت معاینه فنی و ساماندهی مشاغل شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های مشترک
    چرا تهران، خوش‌حال نیست؟

    مشارکت معاینه فنی و ساماندهی مشاغل شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های مشترک

    شادی مالکی در نشستی با هدف هم افزایی دو مجموعه ستاد معاینه فنی خودرو و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر که در راستای برنامه ریزی و توافق در اجرای پروژه‌های مشترک با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران دو شرکت برگزار شد، ضمن توضیح در خصوص نحوه فعالیت و خدمت رسانی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: علاوه بر بحث ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان بی شک حیات و ممات فعالیت مجموعه‌ها وابسته به اتخاذ رویکردهای جدید در بحث توسعه کسب و کار است و مشارکت دو مجموعه با توجه به پتانسیل موجود ‌می‌تواند راه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان هموار سازد.

    مالکی در ارتباط با پیاده سازی پروژه‌های مشترک تصریح کرد: می‌تواند این همکاری شامل کلیه خدمات خودرویی نظیر استقرار جایگاه های سوخت در مراکز معاینه فنی، خرید و فروش خودرو، کارشناسی رنگ و بدنه و استقرار ون کافه باشد و نیاز خودرویی مشتریان در مراکز معاینه فنی را تامین و ساماندهی کند.

    بنا براعلام سایت شهر، در ادامه سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز ضمن استماع پیشنهادات ستاد معاینه فنی خودرو اظهار کرد: شهرداری تهران به عنوان یک مجموعه جامع اداره می شود و هماهنگی و همکاری بین مجموعه‌ها می تواند نقش آفرینی مورد انتظار را ایفا نماید. پراکندگی مجموعه های حوزه خدماتی تنها موجب زیان مادی و معنوی برای شهرداری خواهد شد. به هر روی مجموعه ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آمادگی دارد با ملحوظ نظر قرار دادن کلیه شرایط استاندارد در خصوص پیاده سازی و راه اندازی خدمات جدید در مراکز معاینه فنی هرگونه همکاری را بنماید.

    در پایان این نشست از چند مرکز معاینه فنی دارای پتانسیل لازم جهت راه اندازی خدمات جدید توسط مدیران بازدید بعمل آمد.

    ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    بازگشت رویکرد «خودرو محور» به شهرسازی؟

    طراحی، آغاز و انجام برخی از پروژه های ساخت بزرگراه و تونل در دوره جدید مدیریت شهری انگاره تلاش برای شهرسازی بر محور انسان و برای انسان را کم رنگ کرده است. در دوره پیشین مدیریت شهری، ضمن انتقاد از ساخت بزرگراه های متعدد با هزینه‌های بالای هزار میلیارد تومان بر لزوم تغییر رویکرد شهرسازی به رویکرد «انسان محور» تاکید کردند و تا حدی نیز این رویکرد را پیگیری نمودند یا دست‌کم رویکرد «خودرو محور» را کنار گذاشتند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *