دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۱۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 1795
  • انتخاب شهردار میاندواب

    نامه مدیرکل شوراها و شهرداری استانداری به شورای شهر میاندوآب/ بعد از چندین بار مکاتبه دوباره سر جای اول برگشته اند

    فخرالدین آذریان در تشریح آخرین نامه ای که پیرو انتخاب شهردار میاندوآب به این شورا ارسال شده است، اظهار کرد: مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی، پیرو نامه ای که قبلا به مدرک شهردار منتخب اشکال وارد کرده بود، نوشته و عنوان شده که بر انتخاب شهردار تاکید نشده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: این در حالی است که ما بعد از آن نامه اول، پنج نامه به وی ارسال کرده و آنها هم مکاتبات لازم را با وزارت کشور انجام داده اند.

    وی گفت: اگر این موضوع و مدارکی که ما می فرستادیم، مورد قبول نبود پس چرا مکاتبه می کردند و می گفتند تا فرد دیگری را انتخاب کنید و اگر مورد قبول بود، چرا این نامه زده شده است و بعد از چندین بار مکاتبه دوباره سر جای اول برگشته اند.

    آذریان تصریح کرد: اگر واقعا تطبیق و تاکید را قبول داشتند، پس چرا آن موقع نگفته و با وزارت کشور مکاتبه کرده و وزارت کشور نیز نتیجه مثبت داده است و به این موضوع نیز اشاره نکرده اند.

    رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب اظهار کرد: اکنون ما می توانیم یا مجددا انتخاب و تاکید کنیم و یا روند دیگری طی کنیم که حل اختلاف جزو آن است و مستندات خود را ارائه کنیم.

    وی با بیان اینکه مخالفت ها به خاطر دفاع از فرد دیگری است، افزود: ما انتخاب خود را کرده ایم و آن را پیگیری می کنیم.

    آذریان در خصوص محتوای نامه نیز گفت: در این نامه عنوان شده که در اول مهر ماه نامه ای نوشته شده که مدرک وی مطابقت ندارد و به آن جواب نداده اید در حالی که ما سه بار نامه نوشته و مکاتبه کرده ایم و وی نیز با وزارت کشور مکاتبه کرده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه در این نامه نیز به نظر وزارت کشور اشاره نشده است، تصریح کرد: در جلسات بعدی موضوع را پیگیر کرده و بر اساس قانون سه ماه وقت داریم و چون انتخاب خود را در این سه ماه انجام داده ایم، هنوز وقت داریم و اینگونه نبوده که در سه ماه هیچ کاری نکرده باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    بتن نفوذپذیر؛ راه نجات شهرها از رواناب

    بتن نفوذپذیر؛ راه نجات شهرها از رواناب

    تغییرات اقلیمی شدید منجر به وقوع سیل‌های ویرانگر در شهرها شده است و نحوه سنگ‌فرش خیابان‌ها که مانع نفوذ آب به داخل زمین می شود نیز در تشدید این موضوع بی‌تاثیر نیست. طی چند سال گذشته استفاده از بتن نفوذپذیر به‌عنوان راه‌حلی برای مقابله با این چالش و نجات شهرها مطرح شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *